از رویای قهرمانی تا استعفای زودهنگام/ کارخانه از شهرداری ارومیه جدا شد


از رویای قهرمانی تا استعفای زودهنگام/ کارخانه از شهرداری ارومیه جدا شد

مصطفی کارخانه بعد از کسب نتایج ضعیف با شهرداری ارومیه در لیگ والیبال از این تیم جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که در ابتدای فصل جاری هدایت تیم شهرداری ارومیه را بر عهده گرفت و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر والیبال با توجه به خرید چند ستاره به شمار می رفت، بعد از کسب نتایج ضعیف استعفای خود را اعلام کرد.


شهرداری ارومیه بعد از گذشت 7 مسابقه از لیگ برتر والیبال، 3 شکست در کارنامه دارد و هم اکنون در رده ششم به سر می برد.


مصطفی کارخانه درباره دلایل جدایی خود از شهرداری ارومیه گفت: اولین حضور من در تمرینات تیم با یک ماه تاخیر صورت گرفت، اما با صلاحدید پزشک معالج باید استراحت می‌کردم تا ریکاوری کامل شوم و شاید اگر دیرتر به تیم ملحق می شدم اکنون با سلامتی کامل در خدمت تیم بودم. عدم استراحتم موجب شد تا نتوانم با تمام وجود در اختیار تیم باشم. اکنون که به بهبودی مد نظر نرسیده‌ام، احساس کردم نبودنم شرایط موفقیت تیم را با ستاره‌هایش هموار خواهد کرد و به احترام هواداران و مردم دوست داشتنی ارومیه در معیت تیم نخواهم بود تا لطمه‌ای به تیم وارد نشود و آرزوی موفقیت برای تیم والیبال ارومیه را در ادامه راه دارم.


وی با بیان اینکه در ابتدای فصل سید محمد موسوی، ستاره والیبال ایران از تیم جدا شد و به لهستان رفت، اظهار داشت: پوریا فیاضی شرایط مشابه موسوی را داشت. جواد کریمی دیگر بازیکنی بود که پس از عقد قرارداد به تیم پیکان ملحق شد و مصدومیت فرهاد قائمی، همه دست به دست هم دادند تا تیم به نتایج دلخواه خود نرسد. اگر چه در این خصوص مدیرعامل باشگاه نهایت همکاری و تلاش خود را به کار بست، اما من خود را مقصر تمام این اوضاع می‌دانم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط