دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی، توانمندی و استعدهای خود را شکوفا کنند


دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی، توانمندی و استعدهای خود را شکوفا کنند

به همت معاونت فرهنگی، مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور اساتید و دانشجویان در سالن مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تبریک روز دانشجو، افزود: دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر جامعه، نقش تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف کشور دارند.
امید علاف اکبری با بیان اینکه روز دانشجو فرصتی برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی دانشجویان است، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید با هدف‌گذاری در جهت رفع نیاز‌های کشور در مسیر تحصیل و اشتغال گام بردارند تا بتوانند مسائل و مشکلات موجود را حل کنند.
وی با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان مرکز فعال و برتر در بین مراکز علمی کاربردی استان شناخته شده است، تصریح کرد: در این مرکز رشته‌های مهارت افزا و شغل محوری ارائه می‌شود تا فارغ التحصیلان توانمندی وارد بازار کار و اشتغال شوند.
به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم مسئول فرهنگی دانشگاه جامع علمی،کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه رفتار و جهت‌گیری‌های دانشجو می‌تواند در ابعاد مختلف جامعه تاثیرگذار باشد، اظهارکرد: تلاش خود را برای ایجاد روحیه نشاط در دانشجویان انجام می‌دهیم تا زمینه‌ پیشرفت آنها فراهم شود.
اکبر غاربی با بیان اینکه دانشجویان نباید نسبت به مسائل و دغدغه‌های کشور بی‌تفاوت باشند، ادامه داد: دانشجویان با شرکت در فعالیت‌های فرهنگی مراکز آموزش عالی می‌توانند توانمندی‌ و استعدادهای خود را شکوفا کنند و در حوزه‌های مختلف فعال و موثر باشند.
وی با اشاره به اینکه دانشجو باید مطالبه‌گر باشد تا به جایگاه خود دست یابد، تصریح کرد: دانشجویان باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده و با آگاهی و معرفت، عزت، سربلندی و سرافرازی کشور را بیشتر کنند.
مسئول فرهنگی دانشگاه جامع علمی،کاربردی استان اردبیل با بیان اینکه‌ دانشجو و دانشگاه همواره به عنوان سنگر مقابله با فساد و ستمگری در طول تاریخ ایران شناخته شده است، یادآور شد: دشمنان با همه ابزارهای خود درصدد تقویت نقاط ضعف و تضعیف نقاط قوت کشور هستند و رسالت ما نشان دادن کارآمدی نظام درکنار ارائه سابقه روشن انقلاب است.
در پایان این مراسم از دانشجویان منتخب مسابقات فرهنگی با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی