آموزشگاه 18 کلاسه زمزم در بندرعباس به بهره برداری رسید


آموزشگاه 18 کلاسه زمزم در بندرعباس به بهره برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- آموزشگاه دخترانه 18کلاسه زمزم روز یکشنبه در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان درمراسم بهره برداری از فضای آموزشی گفت: برای ساخت این آموزشگاه ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: احداث دبستان دخترانه زمزم با نیک اندیشی خیر محمدرضا قائم مقامی در اردیبهشت ماه ۹۸ شروع شد که پس از ۷ماه تلاش شبانه روزی مدیران( تایواتر) و همراهی نوسازی وتجهیز مدارس، افتتاح شد.
وی بیان داشت: این فضای آموزشی دارای ۱۰ هزارو ۷۲۷ مترمربع مساحت و ۲ هزارو ۷۲۷ مترمربع زیربنا، ساختمان آموزش، آزمایشگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه و خانه سرایداری است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: این فضا از محدود مدارس استان است که تمام امکانات و فضای مورد نیاز فعالیت های یک مدرسه به صورتی شکیل دیده شده است.
دادی زاده خاطرنشان کرد: بعد از افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه زمزم، با هدف آموزش فنون عملی، سه کارگاه الکترونیک، مکانیک، ناوبری و عمرانی هنرستان علوم و فنون دریایی ناحیه یک بندرعباس نیز به بهره برداری رسید.
نخستین هنرستان علوم و فنون دریایی شهید پایندر شهرک الهیه بندرعباس با پیگیری خیرنیک اندیش محمدرضا قائم مقامی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به بهره برداری رسیده بود.
باتوجه به رشد جمعیت در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس و به دنبال آن افزایش جمعیت دانش آموزی این شهرک، نیاز مبرم به احداث فضای آموزشی احساس می شد که با کمک مدیرعامل شرکت تایواتربندرعباس تاکنون چندین فضاهای آموزشی در این منطقه احداث شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان