تسویه حساب خشونت بار به سبک زلاتان! +عکس


تسویه حساب خشونت بار به سبک زلاتان! +عکس

زلاتان ابراهیموویچ درباره خطای خشنی که در سال 2010 روی ماتراتزی انجام داده بود، گفت: من 4 سال منتظر این لحظه بودم و اکنون حسابمان صاف شد.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار دو تیم آث میلان و اینتر در نوامبر ۲۰۱۰ زلاتان ابراهیموویچ در جریان مسابقه به دلیل ضربه بسیار خشن و عجیب و غریب به مارکو ماتراتزی او را راهی بیمارستان کرد و تنها با دریافت یک کارت زرد جریمه شد. میلان آن بازی را به لطف پنالتی زلاتان با نتیجه ۱-۰ به سود خود پایان داد. پنالتی‌ای که به دلیل خطای ماتراتزی روی او در محوطه جریمه به میلان داده شده بود.

بیشتر بخوانید:

زلاتان: تا پنجاه سالگی بازی می‌کنم

این فوق ستاره سوئدی درباره این که چرا مرتکب این خطای وحشتناک شده اظهاراتی داشته که بد نیست از زبان خودش متوجه بشویم که قضیه از چه قرار بوده است.


زلاتان ایبراهیموویچ می گوید: وقتی در یووه بودم، ماتراتزی در دربی بشدت روی من خطا کرد و من درد شدیدی داشتم و دیگر قادر به ادامه بازی و انتقام گرفتن از او را نداشتم. سپس از اینتر به بارسا رفتم و بعد هم به میلان. در دربی یک حرکت تکواندو روی او زدم و راهی بیمارستانش کردم. استانکوویچ از من پرسید چرا این کار را کردی؟ گفتم که من ۴ سال منتظر این لحظه بودم و اکنون حسابمان صاف شد!

تسویه حساب خشونت بار به سبک زلاتان! +عکس

تسویه حساب خشونت بار به سبک زلاتان! +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو