همه چیز درباره کپسول اوابوست و تاثیر آن بر افزایش باروری خانم ها


کپسول اوابوست (OvaBoost) نوعی مکمل غذایی می باشد که همان گونه که گفتیم برای افزایش هر چه بیشتر میزان باروری زنان استفاده می شود که اگر به صورت صحیح و همچنین به اندازه استفاده شود می تواند خالی از عوارض جانبی باشد.     آگاه شدن در مورد افزایش قدرت باروری در زنان و مردان مسئله ای می باشد که هیچگونه ارتباطی به بچه دار نشدن ندارد، چرا که هر پدر و...

کپسول اوابوست (OvaBoost) نوعی مکمل غذایی می باشد که همان گونه که گفتیم برای افزایش هر چه بیشتر میزان باروری زنان استفاده می شود که اگر به صورت صحیح و همچنین به اندازه استفاده شود می تواند خالی از عوارض جانبی باشد.

همه چیز درباره کپسول اوابوست و تاثیر آن بر افزایش باروری خانم ها

آگاه شدن در مورد افزایش قدرت باروری در زنان و مردان مسئله ای می باشد که هیچگونه ارتباطی به بچه دار نشدن ندارد، چرا که هر پدر و مادری که قصد داشتن فرزندی سالم و سلامت را داشته باشد باید بدانند که چگونه با افزایش میزان باروری خود صاحب فرزندی سالم شوند. اما شاید این مسئله در ذهن شما به وجود بیاید که چرا یک زن به مشکل ناباروری برخورد می کند و اینکه که چرا سیستم بدن زنان قادر نیست تا همانند مردان به افزایش میزان اسپرم های خود بپردازد. این مسئله به دلیل آن می باشد که زنان با افزایش سنشان مقدار و میزان تخمک هایشان کاهش می یابد و همچنین از میزان کیفیت و کارایی تخمدان ها هم کاسته می شود که در نهایت این موضوع باعث می شود تا زنان در باروری به مشکلات مختلفی برخورد بکنند.

مادران باید بهترین زمان بچه دار شدن را هم برای افزایش باروری در نظر داشته باشند البته نمی توان گفت که تنها با بالا رفتن سن از میزان و قدرت باروری در خانم ها می کاهد بلکه عوامل دیگری هم در این موضوع دخیل هستند مانند، داشتن یک رژیم غذایی ضعیف و خالی از مواد مغذی، نا متعادل بودن هورمون ها، عوامل محیطی مختلف، استرس، مسائل و مشکلات بهداشتی تماما می توانند در این موضوع دخیل باشند، از این رو در ادامه شما با یکی از دارو هایی با نام کپسول اوابوست آشنا خواهید شد که می تواند در همین زمینه کمک زیادی به شما بکند.

همه چیز درباره کپسول اوابوست و تاثیر آن بر افزایش باروری خانم ها

آشنایی با کپسول اوابوست و کاربرد های آن

این کپسول دارویی می باشد که برای افزایش بهبود عملکرد تخمدان ها توسط پزشک معالج تجویز می شود، به طور معمول این کپسول را برای زنانی تجویز می کنند دارای بیش از ۳۰ سال سن داشته باشند که قصد دارند توان باروری خود را افزایش دهند، البته مصرف کپسول اوابوست برای زنانی که دچار مشکلاتی مانند آندومتریوز و همچنین سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند می تواند بسیار مناسب باشد.

این کپسول دارای از یک سری ترکیبات بسیار عالی و مغذی می باشد که شامل، آنتی اکسیدان های مفید، ویتامین های ضروری، ویتامین e، کوانزیم، ملاتونین، فولات، ۲ گرم میوآنزیتول، اسید آلفا و همچنین مقداری هم عصاری انگور می باشد که تمامی این ترکیبات قادرند بر روی بهبود عملکرد تخمک ها تاثیرات مفیدی بگذارند.

این کپسول ساخت آمریکا می باشد که بسته بندی آنها در ایران انجام می شود که هر بسته دارویی از این دارو ۱۲۰ عدد کپسول را دارا می باشد که تقریبا برای مصرف ۳۰ روز کفایت می دهد، یکی از مهم ترین ویژگی های این کپسول خالی بودن از هرگونه عارضه جانبی می شود که آن هم به دلیل طبیعی بودن ساختار و ترکیبات این کپسول می باشد.

همه چیز درباره کپسول اوابوست و تاثیر آن بر افزایش باروری خانم ها

نکات مهم در مورد مصرف اوابوست

بهتر است قبل از شروع به استفاده از کپسول اوابوست به نکات زیر توجه داشته باشید.

این دارو نمی تواند شانس ۲ قلو زایی را در شما بالا ببرد. شما باید به طور دقیق به مصرف این دارو بپردازید حتی در مواقعی که خونریزی دارید. قبل از شروع به استفاده از این دارد حتما لیستی از داروهایی که قبلا استفاده نموده اید را در اختیار پزشک خود قرار دهید. اگر هر گونه حساسیت دارو و غذایی را تا به حال تجربه کرده اید حتما پزشکتان را در جریان بگذارید اگر می خواهید بهترین نتیجه را از مصرف کپسول اوابوست به دست آورید سعی کنید به صورت منظم و مداوم به مصرف آن بپردازید. به هیچ عنوان از میزان دوزی که پزشک برایتان تجویز نموده است فراتر استفاده نکنید. اگر به هر گونه از ترکیبات تشکیل دهنده این دارو حساسیت دارید حتما پزشکتان را در جریان بگذارید. اگر مصرف ۱ دوز را فراموش کردید به محض اینکه به خاطر آورید آن را مصرف کنید. قبل از شروع به استفاده از کپسول اوابوست هر گونه بیماری را که قبلا تجربه داشته اید را به پزشکتان اطلاع دهید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان این کپسول را برای دیگران توصیه نکنید.

همه چیز درباره کپسول اوابوست و تاثیر آن بر افزایش باروری خانم ها

نحوه مصرف اوابوست

میزان مصرف و نحوه صحیح مصرف این کپسول حتما باید توسط یک پزشک متخصص تجویز شود، اما به طور معمول مصرف کپسول اوابوست به صورت روزانه ۴ عدد کپسول می باشد که حتما باید با ۱ لیوان آب و همراه با وعده های غذایی میل شود، شما می توانید مصرف آن را هر زمان از دوران عادت ماهیانه خود شروع به مصرف نمایید.

همه چیز درباره کپسول اوابوست و تاثیر آن بر افزایش باروری خانم ها

کلام آخر: یکی از مهم ترین مسایلی که امروزه باعث به وجود آمدن مشکلات ناباروری می شود سن است، شانس حاملگی در سنین بین ۲۹ تا ۳۳ در صورتی که هیچ گونه مشکل در ناباروری نباشد در هر قاعدگی شانس باردار شدن ۲۵ تا ۳۰ درصد می باشد، این درصد با افزایش سن به نصف این میزان خواهد رسید که شانس بچه دار شدن به مرور بسیار کاهش پیدا می کند. بهترین زمانی که بدن آماده بارور شدن می باشد سنین بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی می باشد، در کنار تمامی این موارد پیروی کردن از یک برنامه سالم و مفید برای تغذیه قبل از بارداری جهت به دنیا آوردن فرزندی سالم بسیار از اهمیت برخوردار می باشد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس