انفجار یک موتر بمب گذاری شده در نزدیک پایگاه نیروهای امنیتی در هلمند


انفجار یک موتر بمب گذاری شده در نزدیک پایگاه نیروهای امنیتی در هلمند

منابع امنیتی در ولایت هلمند می‌گویند که در نتیجه انفحار موتر بمب گذاری شده در نزدیک پایگاه نیروهای امنیتی در ولایت هلمند سه تن جان باخته اند. عمر زواک سخنگوی والی ولایت هلمند می گوید که این رویداد حوالی ساعت 11 پیش از چاشت امروز (دوشنبه 18 قوس) در نزدیکی پایگاه نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی نادعلی این ولایت به رخ داده است. بریالی...

انفجار یک موتر بمب گذاری شده در نزدیک پایگاه نیروهای امنیتی در هلمند

منابع امنیتی در ولایت هلمند می‌گویند که در نتیجه انفحار موتر بمب گذاری شده در نزدیک پایگاه نیروهای امنیتی در ولایت هلمند سه تن جان باخته اند.

عمر زواک سخنگوی والی ولایت هلمند می گوید که این رویداد حوالی ساعت ۱۱ پیش از چاشت امروز (دوشنبه ۱۸ قوس) در نزدیکی پایگاه نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی نادعلی این ولایت به رخ داده است.

بریالی نظری، ولسوال نادعلی به صدای امریکا گفت که بر اساس معلومات ابتدایی تا اکنون سه تن از نیروهای اردوی ملی افغان در این پایگاه کشته شده اند.

آقای نظری افزود که احتمال افزایش تلفات این انفجار وجود دارد.

ولسوال نادعلی همچنان افزود که این مرکز نیروهای اردوی ملی در اثر انفجار موتر بمب‌گذاری شده تخریب شده و برخی از نیروهای امنیتی زیر آوار‌های ساختمان آن گیر مانده اند.

مقام‌های ولایت هلمند می‌گویند که این پایگاه نظامی در ۱۳ کیلومتری مرکز ولسوالی نادعلی این ولایت موقعیت دارد و نیروهای کمکی به محل فرستاده شده اند.

یک مقام امنیتی که نخواست، از او نامی برده شود، به صدای امریکا گفت که ممکن است در این انفجار تلفات بیشتر به نیروهای امنیتی وارد شده باشد.

طالبان مسوولیت این انفجار را به عهده گرفته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس