نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک در رشت گشایش یافت


نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک در رشت گشایش یافت

رشت - ایرنا - نمایشگاه و جشنواره محصولات غذایی سالم و ارگانیک امروز (دوشنبه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گشایش یافت.

این نمایشگاه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با همکاری شورای اسلامی، شهرداری رشت و سایر دستگاه ها و شرکت های مرتبط گشایش یافت.

مدیر نمایشگاه محصولات غذایی سالم و ارگانیک روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: این نمایشگاه با شعار از مزرعه ارگانیک تا سفره بوم آورد، با هدف معرفی توانمندی های شرکت ها در زمینه تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم و معرفی این محصولات به مصرف کنندگان گشایش یافته است.

زینب فرجی اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات غذایی سالم و ارگانیک شامل سوسیس و کالباس ماهی، برنج قهوه ای، انواع عرقیات گیاهی، فرآورده های طبیعی انگور و سماق، شکلات ارگانیک، روغن زیتون و غیره در بیش از ۳۰ غرفه به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره محصولات غذایی سالم و ارگانیک تا بیست و یکم ماه جاری از ساعت ۳۰ : ۱۰ تا ۱۷ برای بازدید علاقمندان دایر است.

شهرداری رشت نیز در نمایشگاه یاد شده، غرفه شهر خلاق خوراک شناسی رشت را نیز دایر کرده است.

رشت سال ۹۴ از سوی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی یونسکو به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی انتخاب و در فهرست شبکه شهرهای خلاق یونسکو ثبت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق