سرنوشت Baraka؛ جنگجوی بی رحم Mortal Kombat چه شد؟


سرنوشت Baraka؛ جنگجوی بی رحم Mortal Kombat چه شد؟

شخصیت Baraka در نسخه دوم بازی یعنی MK2 به عنوان یک جنگجوی پست فطرت شناخته می‌شود.

سرنوشت Baraka؛ جنگجوی بی رحم Mortal Kombat چه شد؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Baraka، از جمله شخصیت‌های بی رحم Mortal Kombat تعریف شده است که متعلق به نژادی جهش یافته و کوچ نشین به نام "تارکاتان" بود. Baraka در نسخه دوم بازی یعنی MK۲ به عنوان یک جنگجوی پست فطرت، بی رحم و غیرقابل پیش بینی که در خدمت امپراطور دنیای خارج، شائوکان (Shao Kahn) است؛ معرفی گردید. این شخصیت متعلق به نژادی جهش یافته و کوچ نشین به نام "تارکاتان" بود که در نهایت پس از مدت ها در نسخه "نیرنگ" (MK: Deception) مشخص شد که این نژاد، نژادی دورگه و پیوندی از شیاطین قلمروی زیرین (Netherrealm) و ساکنان دنیای خارج است که در زمین‌های وسیع و بایر زندگی می‌کردند.

Baraka همانند هم نژاد‌های خود دارای تیغه‌های کشیده در ساعد خود بود. اگرچه وی حملات بی شماری رو به قلمروی زمین کرد، اما دشمنی و تنفر خاصی نسبت به زمینی‌ها نداشت و هدف وی تنها خدمت به سرور خود بود.

سرنوشت Baraka؛ جنگجوی بی رحم Mortal Kombat چه شد؟
Mortal Kombat ۲

باراکا در ماجرا‌های مسابقه در سری دوم بازی، هدایت حمله به قلمروی زمین رو برعهده گرفت و به آکادمی وو شی (Wu Shi Academy) حمله کرد که سبب عصبانیت لو کنگ (Liu Kang) و انتقام خواهی وی از دنیای خارج شد؛ درست همانگونه که شائوکان پیش بینی کرده بود. باراکا با ملینا (Mileena) در مسابقاتی که بعد‌ها به وقوع پیوست، شریک شد تا شائوکان رو سرنگون کرده و حکمرانی دنیای خارج رو بدست بگیرد، اما نقشه آن ها هیچ وقت به ثمر ننشست و ملینا توسط کیتانا (Kitana) کشته شد و باراکا نیز به نقاطی دور دست دنیای خارج فرستاده شد.

Mortal Kombat Gold

باراکا به دنبال از دست رفتن قدرت شائوکان در ماجرای MK Trilogy، فرار کرد تا در تنهایی زمان را سپری کند. در ابتدای رویداد‌های حمله شیناک (Shinnok)، وی با جادوگر کوان چی (Quan Chi) که در حال پرسه زدن در قلمرو ادنیا (Edenia) بود؛ روبرو شد. کوان چی به باراکا پیشنهاد شانس حکومت بر قلمرو را داد به شرطی که وی در کنار وی به ارتش شیناک ملحق شود و شوق جنگ سبب شد تا باراکا به راحتی این پیشنهاد را بپذیرد. با این حال باراکا نقشه ریخت تا به سرور جدید خود خیانت کند، اما این نقشه نیز با شکست شیناک به دست لو کنگ عملی نشد.

Mortal Kombat: Deception

باراکا در وقایع نسخه "نیرنگ" ارباب جدیدی پیدا کرد به نام اوناگا (Onaga)، ملقب به شاه اژد‌ها (Dragon King) که وی اعتقاد داشت شاه اژد‌ها قدرتی بی نهایت را دارد. پس از آزادی ملینا از زندان، باراکا وی را در ردیف اوناگا به خدمت گرفت. ملینا خودش را به جای کیتانا جا زده و ارتش ادنیا رو گمراه کرد تا اوناگا فرصت بازیابی قدرت خود رو داشته باشد.

سرنوشت Baraka؛ جنگجوی بی رحم Mortal Kombat چه شد؟

Mortal Kombat Armageddon

در وقایع آرماگدون، باراکا به نیرو‌های تاریکی پیوست. وی پس از مبارزه با کنگ لائو (Kung Lao) و پس از آن به آسمان پرتاب شدن وی توسط شائوکان، به دست کنگ لائو با کلاه تیز و برنده کشته شد.

Mortal kombat x

او پس از کشته شدن شائوکان به ملینا که یک نیمه تارکاتان بود کمک کرد تا کوتال کان را از بین ببرد، اما ملینا شکست خورد و باراکا هم به دست d’vorah که متحد کوتال کان بود کشته شد.

Mortal kombat ۱۱

کرونیکا با ادغام زمان گذشته و حال باعث شد تا شائوکان و متحدانش مانند باراکا دوباره به زندگی برگردند. باراکا در ابتدا جزو متحدان شائوکان بود، اما کیتانا به او وعده همکاری در اداره دنیای بیرون را داد و او را همراه خود ساخت و باراکا و ارتشش به کیتانا و raiden در نبرد با کرونیکا کمک بسیاری کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان