پیش بازی اینتر-بارسلونا؛ نراتزوری با حمایت 70 هزار طرفدار خود به دنبال صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان (به همراه نظرسنجی)


پیش بازی اینتر-بارسلونا؛ نراتزوری با حمایت 70 هزار طرفدار خود به دنبال صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان (به همراه نظرسنجی)

بارسلونا بدون مسی و با چند تغییر به جوزپه مه آتزا خواهد آمد تا در برابر اینتری قرار بگیرد که به دنبال صعود...

طرفداری- در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر میزبان بارسلونا خواهد بود.

مشخصات بازی

تاریخ ساعت ورزشگاه داور
سه شنبه، 19 آذر 98 23:30 سن سیرو کویپرس
پیش بازی اینتر-بارسلونا؛ نراتزوری با حمایت 70 هزار طرفدار خود به دنبال صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان (به همراه نظرسنجی)

بررسی وضعیت دو تیم

بارسلونا با 3 برد و 2 تساوی 11 امتیازی است و صعود خود از گروه F به عنوان تیم صدرنشین را قطعی کرده و به همین دلیل است که احتمالا آنها با تیم دوم خود به میدان خواهند رفت. اینتر نیز با 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی 7 امتیازی است و از نظر امتیاز شرایط مشابهی با دورتموند دارد اما به دلیل بازی رو در روی بهتر در مقابل نماینده آلمان، در رتبه دوم گروه F قرار گرفته است. به همین دلیل پیروزی نراتزوری برابر بلوگرانا، مُهر تاییدی بر صعودشان به مرحله بعد رقابت ها خواهد زد و شاگردان فاوره نیز باید به لیگ اروپا بروند. از این رو این بازی برای کونته و شاگردانش بسیار مهم تلقی می شود. در صورت تساوی یا شکست اینتر برابر بارسا و پیروزی دورتموند برابر اسلاویا پراگ، زنبور ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد و افعی ها نیز به لیگ اروپا می روند.

ترکیب احتمالی

اینتر (3-5-2): هندانوویچ؛ گودین، دی فرای، اشکرینیار؛ دی آمبروزیو، وسینو، بروزوویچ، والرو، لاتسارو؛ مارتینز، لوکاکو

بارسلونا (4-3-3): تراشتگن؛ واگه، اومتیتی، لنگله، فیرپو؛ ویدال، آلنیا، راکیتیچ؛ فاتی، گریزمان، پرز

غائبین دو تیم

عثمان دمبله، آرتور ملو، جوردی آلبا، نلسون سمدو، لیونل مسی و جرارد پیکه همراه با سایر بازیکنان بارسلونا به شهر میلان نیامده اند. در اینتر نیز الکسیس سانچز، روبرتو گالیاردینی، نیکولو بارلا و استفانو سنسی مصدوم هستند و در مورد حضور آنتونیو کاندروا و به ویژه کوادوو آساموا شک و تردید زیادی وجود دارد.

سابقه مصاف های رو در رو

اینتر و بارسلونا تاکنون 9 بار به مصاف هم رفته اند. بازی رفت دو تیم در فصل جاری که با نتیجه 2-1 به سود بارسا خاتمه یافت آخرین مصاف آنها بوده است. قبل از آن، این دو تیم در فصل قبل نیز دو بار در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که در نیوکمپ بارسلونا با گل های رافینیا و آلبا 2-0 پیروز شد و دو هفته بعد از آن نیز طرفین به تساوی 1-1 رسیدند.

در فصل 2009-2010 اینتر و بارسلونا 4 بار به مصاف هم رفتند که دو مورد از این تقابل ها در دور گروهی لیگ قهرمانان بود و دو مورد دیگر نیز در نیمه نهایی. در بازی رفت مرحله گروهی نراتزوری و بلوگرانا در سن سیرو به تساوی بدون گل رسیدند و در نیوکمپ نیز این بارسا بود که 2-0 برنده شد. در دور رفت نیمه نهایی نیز افعی ها در خانه خود 3-1 پیروز شدند و در بازی برگشت 1-0 شکست خوردند ولی با این وجود شاگردان مورینیو به فینال رسیدند. در آن فصل اینتر با شکست بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شد. اینتر و بارسلونا یک بار دیگر نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یکدیگر هم گروه شده بودند که این مورد به فصل 2002-2003 باز می گردد. دو تیم در سن سیرو به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیوکمپ این بارسا بود که 3-0 برنده شد.

نکات آماری

بارسلونا در 16 مسابقه از 17 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بوده است. اینتر در هریک از 3 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. آنها در 9 بازی آخر خود در این رقابت ها نیز فقط 2 پیروزی کسب کرده اند( به علاوه 3 تساوی و 4 شکست). اینتر در 19 مسابقه خانگی خود در برابر تیم های اسپانیایی فقط یک بار مقابل آلاوز در جام یوفا شکست خورده است (به علاوه 9 تساوی و 9 پیروزی). بارسلونا تاکنون 24 بار برابر تیم های ایتالیایی در خاک این کشور به میدان رفته است. حاصل آن برای آبی و اناری ها 6 پیروزی، 11 تساوی و 7 شکست بوده است. آنها در 8 مرتبه آخری که به ایتالیا آمده اند پیروز نشده اند (3 باخت و 5 تساوی).

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

اینتر 0-1 بارسلونا

نظرسنجی طرفداری

شرکت در نظرسنجی طرفداری ویژه دیدار اینتر-بارسلونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد