برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان


برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم در این استان خبر داد.

حمید گلی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۶۱ واحد حضور خواهند داشت، یادآور شد: در این نمایشگاه ۶۱ واحد از شهرها و استان‌های همدان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی، نائین، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، گلستان، سنقر و مرکزی محصولات خود را در فضایی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

گلی پور تصریح کرد: محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش های نفیس تبریز، فرش افشار و بیجار، فرش اصفهان و نائین، گزل بافت قشقایی، انواع فرش های چله ابریشم و کرک و گل ابریشم، فرش های گیاهی سنندج، انواع گلیم و گبه، انواع فرش های بختیاری و یلمه، اراک، ساروق و جیریا است که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با اشاره به اینکه مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۶ و با حضور مسئولان مرتبط استانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه به صورت یکسره ۱۰ تا ۲۱ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک