6 هنرجو البرز به مسابقات کاردانش کشور راه یافتند


6 هنرجو البرز به مسابقات کاردانش کشور راه یافتند

کرج - ایرنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 6 هنرجو این استان به هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش کشور راه یافتند.

مهریار کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مهدی قربانی هنرجوی هنرستان شهید پهلوانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در آزمون تعمیر تلفن های خانگی ، رومیزی و همراه و معصومه محمدی والا از هنرستان نور ناحیه ۲ کرج در آزمون صنایع دستی چوب به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
ازهنرستان شهید غلامحسینی ناحیه ۲ کرج هم کحیا زورمند سفتجانی در آزمون عکاسی دیجیتال و فاطمه باقرزاده اصل از هنرستان شهید ثانی ناحیه ۳ کرج در تولید محتوای الکترونیکی به مرحله کشوری رفتند.
زهرا بربری از هنرستان دکتر طباطبایی شهرستان ساوجبلاغ در طراحی و توسعه صفحات وب و نرگس حسن پور در هنرفرش از هنرستان فلق شهرستان نظرآباد از دیگر هنرجویان البرزی راه یافته به کشور هستند.
این دوره از مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، ارائه آموزش های مهارتی به جامعه، ایجاد رقابت سالم بین هنرجویان و شناسایی استعدادها در۲ مرحله استانی و کشوری برنامه ریزی و اجرایی شده است.
کرمی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات نقش موثری در تشویق، ترغیب و بروز خلاقیت ها و رقابت سالم درهنرجویان دارد، خاطرنشان کرد: این رقابت علمی - کاربردی در افزایش شناخت مردم نسبت به توانمندی های هنرجویان شاخه کاردانش و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی نقش بسزایی دارد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آورشد: دراین دوره ازمسابقات هنرجویان پایه یازدهم هنرستان های شاخه کاردانش دولتی و غیردولتی شرکت کردند.
وی اضافه کرد: درالبرز ۸۴ هنرجو دختر و پسر در ۲۷ عنوان آزمون مهارتی به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: مرحله عملی کشوری این دوره از مسابقات از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه ۹۸ به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.
استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !