تحلیل و پیش بینی قیمت سکه امامی مورخ 19 آذر 98


از حدود دو هفته پیش شاهد افزایش قیمت ارز هستیم که اقتصاددانان انتظارات تورمی ناشی از بالا رفتن قیمت بنزین و افزایش تقاضا برای ارز را از مهمترین دلایل آن بررسی کرده اند. افراد برای مقابله با تورم ناشی از قیمت بنزین به دنبال دارایی های امن نظیر طلا و ارز و سهام و سرمایه گذاری در این بازارها میروند که این منجر به افزایش قیمت ارز شده است(تحلیل...

تحلیل و پیش بینی قیمت سکه امامی مورخ 19 آذر 98

از حدود دو هفته پیش شاهد افزایش قیمت ارز هستیم که اقتصاددانان انتظارات تورمی ناشی از بالا رفتن قیمت بنزین و افزایش تقاضا برای ارز را از مهمترین دلایل آن بررسی کرده اند. افراد برای مقابله با تورم ناشی از قیمت بنزین به دنبال دارایی های امن نظیر طلا و ارز و سهام و سرمایه گذاری در این بازارها میروند که این منجر به افزایش قیمت ارز شده است.
از سویی عدم مداخله بانک مرکزی در تعیین نرخ ارز در هفته های گذشته را نیز نمیتوان نادیده گرفت.
عبدالناصر همتی در خصوص نوسانات اخیر ارز اذعان داشت: صبر ما زیاد است و همانطور که در یک سال گذشته نرخ ارز را کنترل کردیم و متناسب با ارزش ذاتی آن نرخ ها تعدیل شد، اکنون نیز این تلاش را برای بازگرداندن ثبات به بازار ادامه می دهیم و امیدواری زیادی وجود دارد که شرایط به روال طبیعی گذشته بازگردد.
وی افزود با موضوع نرخ ارز و نوسانات آن هیجانی برخورد نمی کنیم و ثبات را به بازار ارز برمی گردانیم.
روز گذشته سکه امامی همچنان به صعود خود ادامه داد و به سطح هدف ما در ۴۷۰۳۰۰۰ رسید و پس از آن تا سطح مقاومت ۴۷۱۳۰۰۰ صعود کرده و به این سطح برخورد کرد. قیمت سکه آخرین بار در تیرماه سال ۹۸ به این سطح رسیده است و به نظر میرسد قیمت در حال ثبت اوج های قیمتی جدید می باشد.
اندیکاتور RSI (شاخص قدرت نسبی) و همچنین چارت نشان از تحت فشار صعودی بودن قیمت دارند و برای دوره های پیش رو همچنان سیگنال ادامه صعود در قیمت را میدهند.
دقت داشته باشید که این نوسانات قیمتی و صعود میتواند ناشی از پیامدهای گران شدن بنزین و تعطیلات سال نو میلادی باشد و قیمت دیر یا زود به اصلاح خواهد پرداخت.
برای دوره های پیش رو انتظار ادامه صعود قیمت و گذر از سطح ۴۷۱۳۰۰۰ را خواهیم داشت. در این مرحله سطح هدف بعدی را ۴۷۵۲۰۰۰ پیش بینی میکنیم.
شرط ادامه صعود پایداری قیمت بالاتر از سطح ۴۶۴۳۰۰۰ و پس از آن ۴۶۱۹۰۰۰ می باشد و در صورت گذر از این سطح بهتر است از معاملات خرید خود خارج شوید

مقاومت ۱: ۴۷۱۲۰۰۰ مقاومت ۲: ۴۷۱۵۰۰۰ مقاومت ۳: ۴۷۹۹۰۰۰ حمایت ۱: ۴۶۶۷۰۰۰ حمایت ۲: ۴۶۱۸۰۰۰ حمایت ۳: ۴۵۹۰۰۰۰

توجه: درهم تهران تمام نوسانات بازارهای موازی را در اختیار دارد و نرخ صرافی ملی و اونس طلا در این لحظه نقشی ندارند! اگر درهم تهران در کانال ۳۸۰۰ تثبیت گردد صرافی ملی در مرحله دوم نرخ خود را اصلاح خواهد کرد

تحلیل و پیش بینی قیمت سکه امامی مورخ 19 آذر 98

اخبار مهم:

شاخص بورس تهران کانال عوض کرد و برای اولین بار در تاریخ بازار سهام با رشدی ۴۸۰۰ واحدی وارد ابر کانال ۳۴۰ هزار واحدی شد​!!

ظریف: اینستکس باید عملیاتی شود
ظریف وزیر امور خارجه تأکید کرد: اقدام جدید شش کشور اتحادیه اروپا برای پیوستن به اینستکس، اقدام مثبتی است؛ ولی آنچه لازم است شاهد آن باشیم، عملیاتی شدن اینستکس است که با امضای تفاهم‌نامه بین طرف ایرانی و اروپایی اینستکس، احتمال اینکه این روش و مکانیزم در آینده به اجرا درآید، وجود دارد

عراقچی: اجرای مکانیزم ماشه از سوی اروپایی‌ها فعلا کنار گذاشته شده است

معاون وزیر امور خارجه: یک ماه تا رسیدن به نقطه مورد نظر برای اجرای گام پنجم فاصله داریم/درباره چگونگی اجرای این گام ایده‌های مختلفی وجود دارد در نشست اخیر با گروه 1+4، اجرای "مکانیزم ماشه" به هیچ‌وجه مورد بحث و بررسی قرار نگرفت این اظهارات و ایده‌ها در راستای فضاسازی علیه کشورمان مطرح می‌شود.

چراغ سبز ایران برای تبادل دوباره زندانیان با آمریکا: ظریف وزیر خارجه ایران که برای شرکت در نشست وزرای خارجه «قلب آسیا» در استانبول حضور دارد، در یک پیام توئیتری از آمادگی کامل ایران برای تبادل زندانیان با آمریکا تاکید کرده است.

عراق جلوی واردات برخی محصولات از ایران را گرفت: عراق واردات ۱۷ محصول زراعی و باغی شامل ‎گوجه‌_فرنگی، خیار، سیب‌زمینی، بادنجان، هویج، کنار، کاهو، ذرت، خرما، هندوانه، خربزه، سیر، پیاز، کدو، گل کلم، انار و کلم از ایران را بدلیل خودکفایی ممنوع کرد

روحانی در دانشگاه فرهنگیان: بودجه 99 در هیچ کجا متکی بر مذاکره نیست و مبنای بودجه تداوم تحریم است!

معاون ظریف: "سرمایه ایرانیان خارج از کشور ۱۵ برابر بودجه ۹۹ است"

شمار ایرانیان خارج از کشور حدود چهار میلیون نفرند و سرمایه آنان بین یک‌ونیم تا دوهزار میلیارد دلار است.

سقف بودجه کل سال آینده ۱۸۶۶ هزار میلیارد تومان ، اگر دلار را برابر ۱۳هزار تومان در نظر بگیریم و عدد دوهزار میلیارد دلار را در آن ضرب کنیم نتیجه گرفته میشود که سرمایه ایرانیان خارج از کشور ۱۵برابر بودجه سال ۹۹ ایران است که با آن می‌توان ۱۸ برابر آمار بیکاران در ایران شغل ایجاد کرد.

اگر میزان بودجه بدون در نظر گرفتن تورم همین اندازه باشدبا این سرمایه میتوان تا ۱۵ سال دیگر می‌توان با آن بدون کمک نفت و مالیات کشور را اداره کرد.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

پیش بینی قیمت طلا در روزهای آینده/ نظرسنجی کیتکو | 8.9 هزار تحلیل و پیش بینی آینده قیمت سکه امامی در این هفته | 8.1 هزار افزودن قابلیتی جدید به 'واتس اپ' اندرویدی ها | 8.7 هزار تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا جهانی/اخبار مهم | 7.2 هزار قیمت طلا امروز 18 آذرماه 1398 | 6.1 هزار
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم