واکسیناسیون کودک چیست؟


واکسیناسیون کودک چیست؟

راهنمای جدید نی نی بان با عنوان واکسیناسیون کودک قرار است درباره یکی از وظایف مهم والدین بعد از تولد کودک شما را راهنمایی کند.

نی نی بان: راهنمای جدید نی نی بان با عنوان واکسیناسیون کودک قرار است درباره یکی از وظایف مهم والدین بعد از تولد کودک شما را راهنمایی کند. واکسیناسیون کودک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در هر دوره زمانی به موقع و درست باید انجام شود. شاید بسیاری از شما با خودتان فکر کنید که دوره بیماری‌هایی که برای آنها واکسن تهیه شده گذشته و بنابراین نباید کودک و خود را به دردسر انداخت و سراغ ایمن‌سازی آن هم از این دست رفت، اما بهتر است بدانید که این بیماری‌های عفونی هنوز جدی محسوب می‌شوند و در صورت ابتلا درمان‌ها به سختی و حتی در برخی موارد غیرممکن است. به همین دلیل توجه به ایمن سازی کودک در برابر این بیماری‌ها همچنان مهم است و بایدطبق برنامه انجام شود.


واکسیناسیون کودک چیست؟


این راهنما اطلاعات بسیار مفیدی را چه به صورت متن و چه به صورت تصویر و ویدئو درباره نحوه، مراحل و مراقبت‌های ایمن سازی کودک به وسیله واکسن به شما ارائه می‌کند.

برای مطالعه خلاصه مطالب واکسیناسیون کودک می‌توانید به این صفحه مراجعه و برای دیدن مطالب کامل روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

واکسیناسیون چیست؟

تصویری: باورها و واقعیت‌هایی درباره واکسن

تصویری: نوع و زمان واکسیناسیون

ویدیو: راههای آرام کردن کودک هنگام واکسن

نکات مهم درباره واکسیناسیون

عوارض جانبی واکسن‌ها

تب، تورم و بهانه گیری بعد از واکسیناسیون

واکسیناسیون نوزادان نارس و کم وزن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی