برگزاری آخرین نشست کمیته علمی پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز/ انتخاب دانش آموزان برتر کشوری


برگزاری آخرین نشست کمیته علمی پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز/ انتخاب دانش آموزان برتر کشوری

نشست پایانی کمیته علمی پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز تشکیل شد و با بررسی نفرات معرفی شده از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، دانش آموزان برتر کشوری همایش ملی دانش‌آموزی انتخاب شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،نشست پایانی کمیته علمی پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز تشکیل شد و با بررسی نفرات معرفی شده از سوی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، دانش آموزان برتر کشوری همایش ملی دانش‌آموزی انتخاب شدند

در این کمیته علمی که در آن نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، بنیاد ملی نخبگان، بنیاد فرهنگی البرز و تعدادی از معلمان پیشکسوت در رشته‌های مختلف حضور داشتند، دانش‌آموزان برتر کشوری در مقاطع متوسطه اول و دوم و در رشته‌های ریاضی فیزیک، تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم معارف اسلامی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش مورد بررسی قرار گرفتند.

این گزارش می‌افزاید: فرایند انتخاب دانش آموزان برتر در پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز بدین ترتیب است که پس از ابلاغ بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، ادارات کل استان‌ها از بین دانش آموزان برتر استان، نفرات واجد شرایط را به همراه مدارک و مستندات آن‌ها از طریق سایت جایزه بنیاد البرز به نشانیwww.alborzprize.ir معرفی می‌کنند.

با تجمیع مستندات دریافتی، نشست مقدماتی کمیته علمی پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ آذرماه برگزار شد و با بررسی و ارزیابی مستندات دریافتی تعداد ۲۸۰ دانش‌آموز از سراسر کشور، نسبت به ورود اطلاعات مدارک هر یک در فرم‌های مربوطه اقدام و نهایتاً فرم‌های مربوط به ۱۶۰ نفر برای داوری در بخش نهایی کمیته علمی آماده و برترین‌های کشوری در جلسه پایانی کمیته علمی در تاریخ ۱۷/۹/۱۳۹۸ انتخاب شدند.

با اعلام اسامی دانش آموزان برتر کشوری به وزارت آموزش و پرورش، ادارات کل استانی هماهنگی لازم را جهت اطلاع دانش آموزان برتر کشوری و اعزام ایشان به همایش ملی دانش‌آموزی انجام می دهند.

گفتنی است، «همایش ملی دانش‌آموزی پنجاه و هفتمین سال جایزه بنیاد البرز» با هدف تقدیر از دانش‌آموزان برتر سراسر کشور، طی مراسمی در روز پنجشنبه مورخ ۲۸/۹/۱۳۹۸ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور مسؤولین و شخصیت‌های علمی و فرهنگی در هتل ارم تهران برگزار می‌شود

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟