دیدارهای فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان


دیدارهای فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان

دریادار حسین خانزادی در دومین روز از سفر خود به پاکستان با مقامات عالی رتبه نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد 

دیدارهای فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، امیر دریادار «حسین خانزادی» که برای انجام بازدید رسمی به پاکستان سفر کرده، در دومین روز از سفر خود به پاکستان در طول بازدید از شهر کراچی، با مقامات عالی رتبه نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

فرمانده نداجا در طول سفر به شهر کراچی با دریابان «زاهد الیاس» فرمانده نیروی دریایی شهر کراچی دیدار کرد. در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری ها دو کشور در زمینه آموزشی و تبادل دانشجو تاکید کردند.
آنان همچنین بر استفاده از تجربیات یکدیگر در بخش های دفاعی و دریایی تاکید داشته و به تبادل آرا در زمینه موضوعات حرفه ای و تاکتیکی پرداختند. فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان همچنین با حضور در آرامگاه «محمد علی جناح» بنیانگذار پاکستان و اهدای گل به مزار وی، به وی ادای احترام کرد.
در ادامه فرمانده نداجا در بازدید از دانشکده مهندسی نیروی دریایی پاکستان، از بخش های مختلف آن بازدید و با مقامات این دانشکده دیدار کرد. دریادار «خانزادی» همچنین از دانشگاه دریایی پاکستان در شهر کراچی بازدید کرد.
فرمانده نیروی دریایی کشورمان علاوه بر این در طول بازدید از پایگاه دریایی «قاسم» با دریابان «فیصل» فرمانده گارد ساحلی پاکستان نیز دیدار کرد.
در این دیدار موضوعات مورد علاقه بویژه تامین امنیت آبراهه ها و مسیرهای تجاری و مبارزه با قاچاقچیان دریایی مورد بررسی قرار گرفت. امیر دریادار «خانزادی» در طول سفر خود به شهر کراچی همچنین از کارخانه کشتی سازی پاکستان نیز بازدید بعمل آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان