بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس


بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بیش از آن که بار فنی داشته باشد، حواشی فراوان داشت.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اتفاقات حاشیه ای زیادی رخ داد؛ از غیبت استراماچونی روی نمیکت استقلال تا درگیری در نشست خبری بازی شهرخودرو و سپاهان.

شهرخودرو صفر - سپاهان صفر

جدال دو تیم در مشهد مصاف بالا جدولی ها بود. این بازی که در نهایت با تساوی یک-یک به پایان رسید حواشی زیادی داشت و شاگردان گل محمدی اعتقاد داشتند داور دو پنالتی را برای آن ها نگرفته است. هواداران مشهدی در اواخر این دیدار در اعتراض به عملکرد داور مسابقه شعار مافیا، مافیا سر دادند. همین باعث عصبانیت یحیی گل محمدی شد. در حالی که سرمربی سپاهان در اتاق کنفرانس آماده آغاز صحبت های خود می شد، مسئولان برگزاری نشست از حضور یکی از همراهان او جلوگیری کردند.

این اتفاق منجر به یک درگیری لفظی شد و قلعه نویی تاکید می کرد که اجازه دهند همراهش در سالن بنشیند و بی جهت جلوی او را نگیرند.در حالی که برخوردها ادامه پیدا کرد و در نهایت فرد همراه قلعه نویی اجازه نشستن در اتاق کنفرانس را پیدا نکرد، قلعه نویی از جای خود بلند شد و از اتاق به بیرون رفت.ولی این پایان ماجرا نبود و در راه بیرون رفتن قلعه نویی، تنش های لفظی میان او و خبرنگاران بالا گرفت. حتی در لحظه ای سرمربی سپاهان می خواست پاسخی بدهد که پسر او دست روی دهانش گذاشت و اجازه نداد امیر قلعه نویی صحبتی بکند. در این مسیر و در شرایطی که قلعه نویی با فشار جمعیت و همراهانش به سمت در خروجی در حرکت بود، ناگهان ایستاد و چرخید. با چرخش او برای بعضی افراد نزدیک این تصور ایجاد شد که سرمربی سپاهان می خواهد جواب صحبت ها یا انتقادات کسی را بدهد. از این رو همه تلاش کردند جلوی او را بگیرند که ناگهان قلعه نویی گفت تصمیم گرفته به اتاق کنفرانس برود و صحبت کند. بدین ترتیب، امیر قلعه نویی بار دیگر با مشایعت پسر و دیگر همراهانش و البته در فاصله چند سانتی متری خبرنگارانی که به وضوح نسبت به وی انتقاد داشتند یا از داوری بازی و متضرر شدن تیم شهر خودرو ناراضی بودند، به سالن برگشت و کنفرانس خود را آغاز کرد؛ کنفرانسی که به شکلی جنجالی و پر از حاشیه برای این سرمربی ادامه پیدا کرد.

بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

ماشین سازی تبریز 2- تراکتور صفر

مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور این هفته از جمع تبریزی هاجدا شد و احد شیخ‌لاری به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شد. این تغییر هم برای تراکتور فایده نداشت و این تیم 2 بر صفر نتیجه را به شاگردان رسول خطیبی واگذار کرد. خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین‌‌سازی گفت: بازیکنان من امروز شرافت و غیرت خود و آذربایجان را نشان دادند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم. این بازیکنان باید تشویق و حمایت شوند. در دقیقه 80 این بازی برق ورزشگاه بنیان دیزل قطع شد. ضمن اینکه هوادار تراکتور علیه مدیرعاملشان شعار دادند. غلامرضا صادقیان مدیرعامل این تیم بعد از این شکست استعفا داد.

فولاد یک- پارس جنوبی جم صفر

پارسی ها در ادامه مشکلات مالی که داشتند در اهواز به مصاف فولاد رفتند. شاگردان جواد نکونام با گل ایوب والی در این بازی به پیروزی رسید. با این برد فولاد با 23 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت. پارسی ها هم با 10 امتیاز هم چنان چهاردهم هستند.

ذوب آهن 2- نساجی صفر

در حالی که ذوبی ها شرایط خوبی در لیگ ندارند در این هفته توانستند برابر میهمان خود نساجی مازندران با 2 گل به برتری رسیدند تا فشار روی این تیم و شخص منصوریان کمتر شود. گل های تیم اصفهانی را خلعتبری و مطهری به ثمر رساندند. با این پیروزی ذوب آهن 14 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. نساجی هم با 12 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

پیکان 2- استقلال 2

استقلال در عجیب ترین شرایط ممکن به مصاف پیکان رفت. آندره آ استراماچونی سرمربی تیم به خاطر مشکلاتی که در پرداخت هایش به وجود آمده بود صبح بازی با پیکان از ایران رفت تا شاگردانش بدون سرمربی به مصاف شاگردان فرکی بروند. این دیدار با گل لحظات آخری پیکان با تساوی 2-2 به پایان رسید. این برای سومین بار بود که استقلال در شرایطی که سرمربی نداشت به مصاف پیکان می رفت! بعد از پایان این مسابقه بازیکنان استقلال در مصاحبه های خود علیه مدیرعامل باشگاه صحبت کردند. وریا غفوری، حسین حسینی و روزبه چشمی تندترین انتقادات را علیه مدیرعامل خود انجام دادند.

شاهین شهرداری بوشهر یک - صنعت نفت آبادان یک

در جدال تیم قعرنشین شاهین بوشهر با صنعت نفت آبادان؛ تیم میزبان کار بزرگی انجام داد و توانست آبادانی ها را با تساوی بدون گل متوقف کنند. شهرداری با 6 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده شانزدهم باقی ماند و صنعت نفت هم با 23 امتیاز ششم شد.

میشو کریستوویچ سرمربی شاهین بوشهر گفت: معتقدم اگر فرصت داشته باشیم بهتر می‌شویم. مدیرعامل باشگاه عنوان کرده که فردا و پس فردا به بازیکنان پول پرداخت می‌شود. اما در کل تغییرات هم کار سختی است. به طور مثال لوکا در حال حاضر در پست اصلی‌اش بازی نمی‌کند چون شیرزادی مصدوم است، نمی‌توانم بنشینم و گریه کنم و بگویم بازی نمی‌کنیم. ما مشکلات زیادی داریم ولی تلاش می‌کنیم تا بهتری شویم.

نفت مسجد سلیمان 2- سایپا یک

نفت مسجد سلیمان در ادامه نتایج خوب خود در خانه پذیرای شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا بود که توانست 2 بر یک به برتری رسید. مسجد سلیمان با این برد خود را به رده هفتم جدول رساند و سایپا هم در جایگاه سیزدهم ماند.

پرسپولیس 2 - گل گهر سیرجان یک

در آخرین بازی هفته پرسپولیس در خانه به مصاف گل گهر رفت و 2 بر یک پیروز شد و به یک قدمی صدر جدول رسید. پرسپولیس که یک بازی عقب افتاده هم دارد با 25 امتیاز در رده سوم است و با استقلال 26 امتیازی یک گام فاصله دارد. شاگردان مجید جلالی در این بازی در لحظات پایانی 10 نفره شدند و بهنام برزای که در این بازی خشن و عصبی ظاهر شده بود از زمین مسابقه اخراج شد. نکته جالب توجه شعار هواداران پرسپولیس علیه قلعه نویی بود.

علیرضا بیرانوند ملی‌‌پوش پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود 80 هزار دلار به باشگاه قرض داده است،‌گفت:‌اگر قرار باشد به خاطر پول مربی برود، حاضر هستم تمام پول‌هایی را که از سال اول حضورم در تیم ملی دریافت کرده‌ام را به باشگاه پرسپولیس بدهم. البته فکر نمی‌کنم آنها فعلاً پول کم بیاورند. من 80 هزار دلار در خانه دارم و اگر بخواهند می‌توانم آن را تقدیم باشگاه کنم. امیدوارم کسی فکر سرقت این پول از خانه من به سرش نزند گر چه جای پول‌ها هم بسیار امن است.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس از اتفاقات این روزهای فوتبال سود می‌برد، گفت: سود یعنی چه؟ کدام مربی خارجی پرسپولیس پول گرفته است؛ برانکو یا کالدرون؟ چه کسی می‌خواهد پول این‌ها را بدهد؟ لطفا ندانسته صحبت نکنند. اگر سند دارند بگویند. توصیه می‌کنم در مورد پرسپولیس کمتر صحبت کنند. کالدرون، رادوشوویچ، برانکو و بودیمیر از پرسپولیس طلبکار هستند. زمانی که هوادار ما خون گریه می‌کرد، این افراد کجا بودند؟‌ عراقچی یکبار گفت هوادار پرسپولیس هستم و دید چه کارهایی کرد اما حالا استقلال را کمک می‌کند. طارمی چند ماه محروم بود اما چه کسی کمک کرد؟

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال:

شهرخودرو صفر - سپاهان صفر

ماشین سازی تبریز 2- تراکتور صفر

فولاد یک- پارس جنوبی جم صفر

ذوب آهن 2- نساجی صفر

پیکان 2- استقلال 2

شاهین شهرداری بوشهر یک - صنعت نفت آبادان یک

نفت مسجد سلیمان 2- سایپا یک

پرسپولیس 2 - گل گهر سیرجان یک

برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

جمعه 22 آذر

نساجی مازندران - شهر خودرو ساعت 15

تراکتور- فولاد ساعت 15:30

سپاهان- پیکان ساعت 16:40

شنبه 23 آذر

استقلال - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 15:15

گل گهر سیرجان - ذوب آهن ساعت 16

پارس جنوبی جم - نفت مسجد سلیمان ساعت 16:30

صنعت نفت آبادان - ماشین سازی تبریز ساعت 16:40

سایپا - پرسپولیس ساعت 17:30

بازی پرحاشیه مدعیان در مشهد/ سردرگمی استقلال در هفته رستگاری پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک