پیست آفرود کرمانشاه را باران شست!


پیست آفرود کرمانشاه را باران شست!

درحالی که پیست آفرود کرمانشاه یکی از بهترین و بزرگترین پیست‌های آفرود کشور است، اما بارندگی‌های ابتدای امسال و چند هفته اخیر باعث شسته شدن این پیست و خارج شدن آن از حالت استاندارد شده است.

وضعیت پیست آفرود کرمانشاه بگونه‌ای است که از سال گذشته تاکنون هیچ مسابقه‌ای در آن برگزار نشده و حتی آفرودرهای استان هم پیش از اعزام به مسابقات کشوری که طی روزهای آینده به میزبانی رودسر گیلان برگزار خواهد شد، هیچ تمرینی در آن نداشته‌اند.

مرتضی نوری الاصل یکی از مربیان آفرود کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از وضعیت پیست آفرود دهکده المپیک کرمانشاه، اظهار کرد: آخرین باری که در این پیست مسابقه برگزار کردیم، دوم آذر سال گذشته بود که در آن مسابقات قهرمانی استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون وضعیت پیست در شرایطی است که در ماه‌های گذشته هیچکدام از آفرودرهای استان نتوانسته‌اند در آن تمرینی داشته باشند.

این آفرودر کرمانشاهی تاکید کرد: تمام چارچوب و استانداردهایی که این پیست باید داشته باشد، در اثر بارندگی‌ها از بین رفته و نمی‌شود در آن تمرین کرد.

وی یادآورشد: امروز(چهارشنبه) به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شویم، اما چون جایی نبود، نتوانستیم بخوبی تمرین کنیم.

همه تقصیرها را به گردن می‌گیرم

سید صادق فاطمی رئیس کمیته آفرود استان کرمانشاه نیز در پاسخ به انتقادات آفرودرهای کرمانشاهی نسبت به وضعیت این پیست به ایسنا گفت: همه تقصیرها را به گردن می‌گیرم و می‌پذیریم که وضعیت پیست خوب نیست، بارندگی‌ها به آن لطمه زده و باید برای استانداردسازی آن اقدام می‌کردیم گه متاسفانه چنین نشد.

وی تصریح کرد: سالهاست در این رشته کار می‌کنم، اما از چندماه پیش چون دیگر به برخی از وظایفم نمی‌رسیدم، استعفای خود را به هیات اعلام کردم که مورد قبول واقع نشد.

رئیس کمیته آفرود کرمانشاه تاکید کرد: اذعان می‌کنم که کم کاری کرده‌ام، اما از سوی دیگر این روزها تمرین کردن آفرود هم هزینه‌های زیادی را برای آفرودرها به همراه دارد، برای همین خود آنها نیز با توجه به این مشکلات کمتر تمرین می‌کنند و چندان کمکی برای حل مشکلات کنونی نمی‌کنند.

می‌توانیم در عرض یک هفته دوباره پیست را استانداردسازی کنیم

و اما محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان نیز در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: هرچند بارندگی‌ها خساراتی را به پیست آفرود دهکده المپیک وارد کرده، اما می‌توان با یک لودر و یک هفته کار آن را دوباره به حالت استاندارد درآورد.

وی تاکید کرد: تاکنون از جانب کمیته آفرود و خود آفرودرهای کرمانشاهی درخواستی برای ساماندهی این پیست و استانداردسازی مجدد آن نداشته‌ایم و هر زمان بخواهند امکانات لازم را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان خاطرنشان کرد: البته یکی از شرایطی که معمولا پیست‌های آفرود دارند، گل آلود بودن آنهاست و اکنون هم شرایط خوبی در این پیست فراهم است، اما قبول می کنم که باید آن را استانداردسازی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی