لوستر چوبی دارای مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی است.


لوستر چوبی دارای مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی است.

لوستر چوبی یکی از انواع لوستر است که می‌توانید برای دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده کنید.

لوستر چوبی یکی از انواع لوستر است که می‌توانید برای دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده کنید. از زمانی که لوسترها برای نورپردازی خانه مورد استفاده قرار گرفتند، زیبایی خانه‌ها بیشتر شد. البته کاربرد لوستر منحصر به خانه‌ها نیست و می‌توان از مدل‌های مختلف این وسیله برای فضاهای مختلف استفاده کرد.

در سال‌های اخیر مدل‌های مختلفی از لوستر وارد بازار شده‌اند و این امکان برای مشتریان عزیز وجود دارد که مطابق با سلیقه خود و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزلشان لوستر مورد نظر خود را تهیه کنند. البته گاهی اوقات تنوع زیاد مدل‌ها باعث سر درگمی افراد برای انتخاب لوستر می شود. به همین دلیل باید اطلاعاتی در مورد لوسترهای مختلف ارائه شود تا راهنمای مشتریان برای خرید باشد. از طرف دیگر، لوسترها نیز مانند سایر اجناس نمونه‌های با کیفیت و بی‌کیفیت دارند. برخی از نمونه‌های فیک شباهت بسیاری به نمونه‌های اصلی دارند و افراد غیر حرفه‌ای قادر به تشخیص آن‌ها نیستند. برای حل این مشکل توصیه می‌شود از مراکزی خرید کنید که به آن‌ها اطمینان دارید؛ سرمایه اصلی مراکز معتبر، اعتماد مشتریان آن‌‌هاست و به همین دلیل با ارائه اجناس با کیفیت سعی در جلب اعتماد آن‌ها دارند.

لوستر چوبی دارای مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی است.

لوستر چوبی هم برای دکوراسیون‌های مدرن جذاب است و هم برای دکوراسیونی که به سبک سنتی طراحی شده‌اند. لوستر چوبی برای بسیاری از فضاهای رمانتیک مانند کافه‌ها و رستوران‌ها انتخاب مناسبی است.

در این مقاله قصد داریم به تفضیل در مورد لوستر چوبی صحبت کنیم تا بتوانید بهتر در مورد خرید این نوع لوستر تصمیم‌گیری کنید

لوستر باید با دکوراسیون داخلی هماهنگ باشد

لوستر چوبی از لوسترهایی است که با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شود.

پیش از خرید لوستر چوبی باید هماهنگی میان دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود و لوستر را از جوانب مختلف بررسی کنید. شاید زمانی که صحبت از هماهنگی میان لوستر چوبی و دکوراسیون می‌شود، شما تنها به رنگ و مدل فکر می‌کنید؛ اما در کنار آن‌ها، موارد دیگری نیز اهمیت دارند.

پیش از هر چیز ابعاد فضای مورد نظر شما در انتخاب لوستر اهمیت دارد. انتخاب لوستر چوبی بزرگ برای فضای کوچک، باعث محدود به نظر رسیدن فضا می‌شود و انتخاب لوستر کوچک برای فضای بزرگ، نور مورد نیاز را تأمین نمی‌کند. معمولا هر مدل از لوستر چوبی سایزهای مختلف با تعداد شاخه‌های مختلف دارد؛ بنابراین اگر مدل خاصی را پسندیدید، می‌توانید اندازه متناسب با فضای مورد نظر را انتخاب نمایید.

لوستر چوبی دارای مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی است.

سبک دکوراسیون فضای مورد نظر، نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. لوستر چوبی می‌تواند با انواع سبک‌ها هماهنگ باشد، به شرط آن‌که هماهنگی میان رنگ‌ و مدل‌ها ایجاد شود. لوستر می‌تواند با برخی از وسایل تزئینی موجود در دکوراسیون منزل شما ست شود؛ در قسمت‌های بعدی در این باره توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

میزان نور مورد نیاز برای فضا از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. این موضوع تعیین می‌کند که لوستر با چند شاخه یا چه تعداد لامپ نیاز دارید. معمولا لوسترها در وسط سقف نصب می‌شوند؛ در صورتی که فضای منزل شما بزرگ باشد، نیاز به استفاده از نور کمکی برای لوستر وجود دارد. نور اضافه مورد نیاز را می‌توان به کمک دیوارکوب‌ها یا چراغ‌های LED و... تأمین کرد.

تناسب میان رنگ لوستر با اجزای مختلف دکوراسیون داخلی موردی است که اکثر افراد به آن توجه می‌کنند. نیازی نیست که رنگ لوستر چوبی دقیقا همان رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون منزل شما باشد؛ استفاده از طیف‌های رنگی مشترک و رنگ‌هایی که با یکدیگر هماهنگ هستند، برای لوستر کافی است.

لوستر را با چه وسایلی ست کنیم؟

ست لوستر با آباژور برای اتاق خواب زیباست.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث هماهنگی لوستر با فضا و دکوراسیون داخلی آن می‌شود، ست کردن برخی از وسایل است. وسایل مختلفی را می‌توان با لوستر چوبی ست کرد. اولین موضوعی که در این باره اهمیت دارد، این است که لوستر چوبی را برای چه فضایی انتخاب می‌کنید.

اگر قصد دارید، لوستر را در اتاق خواب قرار دهید، می‌توانید آن را با آباژور یا ساعت دیواری ست کنید. همچنین رنگ و طرح لوستر نیز می‌تواند با کمد‌ها یا پرده اتاق هماهنگ باشد. لوسترهایی با طرح‌های خاص برای اتاق‌ها انتخاب خوبی هستند.

اگر لوستر چوبی با تعداد شاخه‌های بیشتر را برای پذیرایی انتخاب می‌کنید؛ آن را با اشیاء تزئینی داخل پذیرایی ست کنید. دیوار کوب‌ها یا لوسترهای دیواری یکی از بهترین مواردی هستند که می‌توانند با لوستر اصلی ست شوند. این چراغ‌ها در افزایش میزان نور در فضا تأثیر بسیاری دارند. ایده‌های جالبی برای دیوار کوب‌ها وجود دارد، برای مثال می‌توانید زیر آن‌ها تابلو فرش یا تابلوی دیگری نصب کنید. نور دیوار کوب جلوه تابلو را دو چندان می‌کند. رعایت نور پردازی و ابعاد تابلوی انتخاب شده می‌تواند باعث شود فضای منزل شما بزرگ‌تر از چیزی که هست، به نظر برسد. حتی در گوشه‌ای سالن نیز می‌توانید از آباژورهای لوکس هماهنگ با لوستر چوبی استفاده کنید.

در آشپزخانه به اندازه اتاق خواب و پذیرایی، اشیاء تزئینی وجود ندارد. به همین دلیل باید لوستر چوبی را هماهنگ با رنگ کابینت‌ها، پرده‌ها و دیوارهای آشپزخانه انتخاب کنید.

هماهنگ کردن لوستر با دکوراسیون داخلی منزل کار سختی نیست. بهتر است سعی کنید، لوستری را انتخاب کنید که رنگ و طرح آن به مرور زمان قدیمی نشود و جلوه دکوراسیون شما را از بین نبرد.

لوستر چوبی دارای مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی است.

انواع لوستر چوبی

تنوع طرح در لوسترهای چوبی توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کند.

لوستر چوبی نیز مانند تمام لوسترهای دیگر در طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین دلیل می‌تواند سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد.

در لوسترهای چوبی علاوه بر چوب، مواد دیگری نیز استفاده می‌شود. برای مثال می‌توان از کنف، زنجیرهای فلزی، پیچ و مهره‌های طرح‌دار و... برای زیبایی بیشتر لوسترها استفاده کرد. برش دادن چوب‌ها نیز از دیگر مواردی است که در تنوع و زیبایی لوسترهای چوبی تأثیر گذار است.

اگر قصد دارید لوستری مطابق با سلیقه خود پیدا کنید، یا به دنبال طرح مشخصی هستید؛ بهتر است برای خرید به مراکزی مراجعه کنید که تنوع محصول بالایی دارند. لوستر چوبی یکی از متنوع‌ترین مدل‌های لوستر است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای نورپردازی محل کارشان مانند مغازه‌ها، کافه‌‌ها و... از این نوع لوستر استفاده می‌کنند.

لوسترهای چوبی برای فضاهای مختلف طراحی می‌شوند؛ به عنوان مثال لوسترهای تک شاخه با طرح‌های منحصر به فرد برای اتاق خواب ساخته می‌شوند و لوسترهای چند شاخه دارای ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را برای آشپزخانه یا پذیرایی مناسب می‌سازد.

چه زمانی لوستر چوبی انتخاب کنیم؟

لوستر چوبی می‌تواند طرح‌های سنتی داشته باشد.

لوستر چوبی نسبت به سایر لوسترها نزدیکی بیشتری با طبیعت دارد و بسیاری از افراد تنها به همین دلیل اقدام به تهیه این نوع لوستر می‌کنند. لوستر چوبی مزیت‌های دیگری نیز دارد. قیمت لوسترهای چوبی نسبت به سایر لوسترها ارزان‌تر است. لوستر چوبی انواع مختلفی دارد و برای فضاهای مختلف مناسب است.

برخی از لوسترها نیاز به لامپ‌های خاص دارند و در صورت نیاز به جایگزین شدن، ممکن است سخت پیدا شود؛ لوستر‌های چوبی معمولا دارای سرپیچ‌های پرکاربرد و معمولی هستند. شما می‌توانید لامپ‌هایی با طرح‌های متنوع و در توان‌های مختلف را به این لوستر وصل کنید. این ویژگی باعث می‌شود که گاهی تنها با تعویض لامپ‌های لوستر طرح جدیدی برای آن ایجاد کنید.

لوسترهای چوبی تقریبا با تمام دکوراسیون‌های داخلی هماهنگ می‌شوند. آن‌ها در دکوراسیون‌های مدرن، مدرن هستند و در دکوراسیون‌های کلاسیک، کلاسیک دیده می‌شوند! لازم به ذکر است که لوسترهای چوبی برای دکوراسیون‌های سلطنتی انتخاب خوبی نیستند.

لوسترهای چوبی هیچگاه از مد خارج نمی‌شوند. حتما شما هم دیده‌اید که برخی از مدل‌های لوستر تنها دو یا سه سال مد هستند و پس از آن دیگر جذابیتی ندارد. از آن‌جایی که لوستر وسیله‌ای است که تنها یک بار خریداری می‌شود، بهتر است از مدل‌هایی باشد که همیشه به روز و جذاب هستند. لوستر چوبی این ویژگی‌ را دارد.

لوسترهای چوبی علاوه بر مدل‌های آویز، مدل‌های دیواری نیز دارند. بنابراین اگر برای نورپردازی منزل خود به چرغ‌های دیوارکوب نیز نیاز دارید، می‌توانید از ست لوستر چوبی استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که اگر لوستر آویز برای منزل شما کفایت می‌کند، استفاده از دیوارکوب جلوه زیبایی نخواهد داشت. دیوار کوب‌ها برای فضاهای بزرگ مناسب هستند.

لوستر آشپزخانه و اتاق خواب

برای لوستر اتاق خواب می‌توان از طرح‌های خاص و جذاب استفاده کرد.

لوستر چوبی مدل‌هایی دارد که برای آشپزخانه و اتاق خواب مناسب هستند. بیایید کمی بیشتر در مورد لوسترهای مناسب برای این دو فضا صحبت کنیم.

برای اتاق خواب معمولا از لوسترهای تک شاخه استفاده می‌شود. انتخاب طرح‌های خاص و جذاب برای لوستر اتاق خواب مرسوم‌تر است. برای لوسترهایی که در فضاهای بزرگ مانند پذیرایی قرار می‌گیرند، معمولا از مدل‌های کلاسیک یا مدرن استفاده می‌شود که با شکل‌های هندسی معمولی ساخته شده‌اند. طرح لوسترهای پذیرایی به اندازه لوسترهای اتاق خواب متنوع نیست. لوستر چوبی اتاق خواب می‌تواند طرح‌هایی خاص و منحصر به فرد داشته باشد. برای مثال ایرادی ندارد اگر لوستر اتاق شما شبیه یک شکل هندسی سه بعدی بدون نام باشد!

تعداد شاخه‌های لوستر آشپزخانه نه به اندازه لوستر پذیرایی زیاد است و نه مثل لوستر اتاق خواب تک شاخه است. می‌توان گفت لوستر چوبی مناسب برای آشپزخانه طرحی بین لوستر اتاق خواب و لوستر پذیرایی دارد! از آن‌جایی که معمولا آشپزخانه‌ی خانه‌های ایرانی از پذیرایی دیده می‌شود، می‌توانید لوستر این دو را هماهنگ انتخاب کنید. یکی از طرح‌هایی که برای آشپزخانه‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از چند لوستر تک شاخه در کنار یکدیگر می‌باشد. معمولا برای آشپزخانه‌ها لوسترهایی با تعداد شاخه دو یا سه عدد نور لازم را تأمین می‌کند.

در صورتی که مدل‌های مختلف لوستر را مشاهده کرده‌ باشید؛ در می‌یابید که لوسترهای چوبی یکی از محدود نمونه‌هایی هستند که قابلیت استفاده در تمام فضاها، اعم از آشپزخانه و اتاق خواب، را دارند. در صورتی که قصد خرید لوسترهای هماهنگ با یکدیگر را داشته باشید، این ویژگی بسیار کمک کننده خواهد بود.

لوستر با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

کیفیت لوستر به اندازه زیبایی آن مهم است.

پیش از این در مورد توجه به هماهنگی میان لوستر با فضای مورد نظر صحبت کردیم. چیزی که در کنار این موضوع اهمیت دارد، کیفیت بالای لوستر خریداری شده است. بنکات کلیدی که به شما در خرید لوستر چوبی با کیفیت کمک می‌کنند، در ادامه جمع آوری شده‌اند.

جنس چوب لوستر یکی از مهم‌ترین مواردی است که اهمیت دارد. چوب‌های مرغوب دیرتر فرسایش پیدا می‌کنند. حباب‌های مورد استفاده در لوستر باید به گونه‌ای باشند که در صورت نیاز به تعویض راحت پیدا شوند. حباب‌هایی با طرح‌های خاص در صورت شکستن یا نیاز به تعویض شما را به دردسر می‌اندازند. وجود سرپیج‌های کاربردی برای همه لامپ‌ها باعث می‌شود که بتوانید لامپ‌های مختلفی به آن وصل کنید. هماهنگی میان نور و چوب با استفاده از لامپ مناسب جلوه بیشتری ایجاد می‌کند. اگ به دنبال لوسترهایی هستید که هزینه کم‌تری داشته باشند؛ لوستر چوبی انتخاب کنید. اگر سایر لوسترها قیمتی ارزان‌تر از نمونه‌های اورجینال داشته باشند، ممکن است از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند.

با تمام آن‌چه گفته شد؛ چیزی که کیفیت بالای لوستر چوبی را تضمین می‌کند، متریال به کار رفته برای ساخت آن است. چیزی که افراد غیر حرفه‌ای قادر به تشخیص آن نیستند. اما برای حل این مشکل نیز راهکاری وجود دارد که در قسمت پایانی در مورد آن صحبت شده است.

خرید لوستر چوبی

انتخاب صحیح مرکز خرید لوستر، خاطر شما را از بابت خریدی مطمئن آسوده می‌کند.

در قسمت قبلی مشکلی مطرح شد. راه حل این مشکل مرکزی است که برای خرید لوستر انتخاب می‌کنید. مرکز خرید لوستر از جوانب مختلفی اهمیت دارد.

اولین مزیتی که خرید از یک مرکز معتبر برای شما دارد؛ اطمینان از خرید محصول با کیفیت است. یک مرکز فروش لوستر معتبر برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشترک، تلاش می‌کند بهترین لوسترهای موجود در بازار را ارائه دهد. علاوه بر کیفیت شما نسبت به قیمت مناسب و واقعی محصول اطمینان خواهید داشت.

این که در یک مرکز طرح‌های متنوعی از لوستر چوبی و سایر لوسترها وجود داشته باشد، مانع از ایجاد محدودیت در انتخاب می‌شود. به همین دلیل می‌توانید متناسب با فضای دلخواه خود بهترین لوستر را انتخاب نمایید. شما حتی می‌توانید از راهنمایی‌های افراد متخصص برای انتخاب لوستر مناسب استفاده کنید. پشتیبانی مطلوب از دیگر ویژگی‌های مجموعه معتبر فروش لوستر می‌باشد.

شاید در گذشته پیدا کردن یک مرکز معتبر برای خرید لوستر کار سختی بود؛ اما امروزه می‌توانید به راحتی طرح‌های دلخواه لوستر را در وب سایت‌ ما ببینید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

به یاد داشته باشید مواردی که در مورد لوستر چوبی ذکر شد؛ تنها برای راهنمایی بیشتر و ارائه اطلاعاتی در مورد این نوع لوستر بود. چیزی که در انتخاب لوستر بیش از هر چیز اهمیت دارد، سلیقه شخصی شماست. شما بهتر از هر کسی می‌توانید لوستر متناسب با فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید از پشتیبانی وب سایت ما استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)