تصویر ساره بیات و حامد بهداد با لباس عروس و داماد در پشت صحنه سریال دل


تصویر ساره بیات و حامد بهداد با لباس عروس و داماد در پشت صحنه سریال دل نوشته تصویر ساره بیات و حامد بهداد با لباس عروس و داماد در پشت صحنه سریال دل اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

تصویر ساره بیات و حامد بهداد با لباس عروس و داماد در پشت صحنه سریال دلتصویر ساره بیات و حامد بهداد با لباس عروس و داماد در پشت صحنه سریال دل«دل» مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است.

«دل» در ۷۲ساعت ابتدایی انتشار در نمایش خانگی رکورد تماشای آنلاین را شکست و با ثبت ۱۳میلیون و ۴۴۰ هزار دقیقه توانست به پر مخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه روز اول انتشار تبدیل شود.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کورش تهامی، لیلا زارع، بهرام افشاری، مهراوه شریفی نیا، سعید راد، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، افسانه بایگان، مریم سعادت و… بازیگران این سریال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی