بدخواهان فوتبال تبریز به دنبال تخریب مالک تراکتور هستند


بدخواهان فوتبال تبریز به دنبال تخریب مالک تراکتور هستند

تبریز- ایرنا- پیشکسوت و مدیر پیشین باشگاه ماشین‌سازی تبریز با انتقاد از برخی اقدامات رسانه‌ای علیه مالک تراکتور گفت: بدون تردید تخریب زنوزی کار بدخواهان فوتبال تبریز و آذربایجان است.

مجید اقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با ابراز تاسف از اینکه طی چند روز گذشته اتفاقات تلخ و ناشایستی در بستر فوتبال پاک آذربایجان را شاهد بودیم که نه برازنده هواداران با فرهنگ و نه سزاوار دست‌اندرکاران و ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال این دیار زرخیز و قهرمان‌پرور می‌باشد، افزود: فراموش نکنیم زنوزی برای شادی دل هواداران و اوج‌گیری فوتبال آذربایجان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نداشته و بدون هیچ چشمداشتی بخش قابل توجهی از بودجه و سرمایه شخصی خود را صرف ورزش قهرمانی و پرطرفدار فوتبال کرده و دو باشگاه ریشه‌دار قلب تپنده آذربایجان را تحت حمایت خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: بدون شک اگر ما هواداران فوتبال آذربایجان قدر زحمات و خدمات ماندگار امثال زنوزی را ندانیم و در پی خواسته قلبی برخی از بدخواهان فوتبال دیارمان، از یکپارچگی و اتحادمان دست کشیده و به جای قدرشناسی در برابر جایگاه این شخصیت خوشنام صنعت و ورزش استان بی مهری کرده و از ایشان بیهوده و نابجا خُرده بگیریم، خواسته و ندانسته به یاری بدخواهان شتافته ایم.

اقدم ادامه داد: هواداران ۲ تیم ماشین‌سازی و تراکتور باید دست در دست هم گذاشته و دوشادوش یکدیگر و با اتحاد همیشگی خود از حقانیت، ایثار و از خودگذشتگی های امثال زنوزی دفاع کنند و اجازه ندهند گروهی انگشت‌شمار بدخواه به هدف شوم خود دست یافته و او را دلسرد و ناامید سازند تا وی از حمایت مالی و معنوی فوتبال آذربایجان دست کشیده و عطای کار در فوتبال تبریز را به لقایش ببخشد.

وی تشریح کرد: ۳ ‌سال پیش و هنگامی که شخص زنوزی در پی دربدری و آواره ماندن دیرینه ترین تیم فوتبال شمالغرب ایران با منش پهلوانی و ستودنی خود مالکیت باشگاه ماشین‌سازی را به دوش گرفت، همانند اتفاقاتی که امروز شاهد آن هستیم، تعداد اندکی افراد بی ماهیت اتهامات بس ناروایی را متوجه زنوزی کردند و اظهار داشتند ایشان به قصد خریداری کارخانجات ماشین‌سازی دست به بذل و سخاوت زده و حاضر شد هزینه های تیم فوتبال ماشین‌سازی را از جیب خود بپردازد.

اقدم ادامه داد: اکنون به کوری چشم افراد بدبین و سیه دل، سبزجامگان فوتبال آذربایجان در سطح نخست فوتبال کشور حضور دارد و ماشین سازان‌ در کنار دیگر تیم پرهوادار شهر تبریز در رقابت های لیگ برتر لرزه به اندام حریفان انداخته است.

وی از فوتبال دوستان و هواداران ۲ تیم تراکتور و ماشین سازی درخواست کرد اجازه ندهند برخی افراد سنگدل و بی ماهیت به میان جمع پرشور هواداران این دو تیم نفوذ کرده و با سوءاستفاده از عواطف جوانان دل پاک و نجیب آذربایجان به خواسته خود برسند.

سرپرست سابق تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تاکید بر اینکه باید قدردان زحمات بی شائبه افرادی مانند زنوزی باشیم، گفت: وی شخصیت خوشنام و فداکاری است که در این وضعیت بد اقتصادی حاکم بر کشور، بدون دریافت کمک مالی از ارگان ها و سازمان‌های دولتی، همچنان با هزینه های هنگفت از دو باشگاه بزرگ، ریشه‌دار و مردمی آذربایجان پشتیبانی می کند و متاسفانه گاهی دیده می‌شود افرادی سوداگر، حسود و تنگ‌نظر با بی مهری هرچه تمام اتهامات زشت و ناروایی را متوجه وی داشته و قصد افول جایگاه فوتبال آذربایجان را دارند.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور، روز گذشته اعلام کرد پس از پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امتیاز تیم تراکتورسازی را برمی گرداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟