12 حلقه چاه غیرمجاز در اسلامشهر و دماوند بسته شد


12 حلقه چاه غیرمجاز در اسلامشهر و دماوند بسته شد

تهران- ایرنا- 10 حلقه در دماوند و 2 حلقه چاه غیرمجاز در اسلامشهر برای جلوگیری از کاهش منابع سفره‌های زیرزمینی شناسایی و بسته شد.

بنا بر اعلام روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مدیر امور منابع آب دماوند گفت: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی ۱۰ حلقه چاه غیر مجاز در این منطقه شناسایی شد که در ۱۰ مورد در حال حفر، ادوات حفاری چاه غیر مجاز شامل چکش برقی و بالا بر توسط ماموران گشت و بازرسی توقیف و به پارکینگ تحت نظر این امور منتقل شد.

مصطفی عباسی همچنین از چهار مورد توقیف ادوات حفاری خبر داد،

پلمب ۲ حلقه چاه غیرمجاز در اسلامشهر

مدیر امور آب اسلامشهر از انسداد دو حلقه چاه غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری های اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب اسلامشهر و با اخذ دستور قضایی دو حلقه چاه غیر مجاز در مجموع به عمق ۸۳ متر و آبدهی ۲.۵ لیتر در ثانیه مسدود شد.

محمدرضا گیتی پژوه با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۳۷ هزار و ۱۱۶ مترمکعب در سال از سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

مدیر امور منابع آب اسلامشهر تصریح کرد: همچنین با تلاش و پیگیری های مستمر اکیپ گشت و بازرسی و واحد حقوقی در راستای صیانت از منابع آب های سطحی ادوات و منصوبات یک مورد از پمپ های غیر مجاز با لوله آبده ۵ اینچ در اراضی کمالیه جمع آوری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها