سانکس پی از سیستم ارسال و دریافت وجوه رونمایی کرد


سانکس پی از سیستم ارسال و دریافت وجوه  رونمایی کرد

این روزها که تحریم‌های شدید علیه ایران سبب شده مشکلات عدیده‌ای در زمینه حواله پول داشته باشیم، وسترن یونیون یکی از بهترین راه‌حل‌هایی است که می‌توانید از طریق آن حواله کنید.

به گزارش ایسنا بنابراعلام سانکس پی، حواله وسترن یونیون اما آنقدر هم آسان نیست، چرا که باید حتما به نمایندگی رجوع کنید و از خدمات پرداخت بین المللی آن نمایندگی استفاده کنید.

سانکس پی این افتخار را دارد که از سیستم‌های حواله فوری خود رونمایی کند و به عنوان نمایندگی وسترن یونیون در ایران خدمات ارسال فوری پول به خارج یا دریافت فوری پول از خارج را برای شما به ارمغان بیاورد.

وسترن یونیون چیست و چگونه کار می‌کند؟

وسترن یونیون یک کمپانی آمریکایی است که در سال ۱۸۵۱ با هدف انتقال پول به خارج و یا دریافت پول از خارج تاسیس شده است. حواله وسترن یونیون از جمله سریع‌ترین حواله‌هایی است که خارج از سیستم بانکی می‌توانید انجام بدهید. روند کار بدین صورت است که شما برای بهره‌مندی از خدمات پرداخت بین‌المللی، وارد یکی از نمایندگی‌های وسترن یونیون در تهران و یا هر جای دیگری می‌شوید و پول مورد نظر خود را به ریال به نمایندگی تحویل می‌دهید و فرمی از طرف نمایندگی به شما داده می‌شود که در آن اطلاعات و آدرس فرد دریافت کننده را پر می‌کنید.

سپس نمایندگی به شما یک کد ده رقمی می‌دهد و شما باید و حتما باید این کد را فقط در اختیار فردی که می‌خواهید پول را برایش ارسال کنید قرار دهید. فرد مذکور برای دریافت حواله وسترن یونیون که شما برای او ارسال کرده‌اید به نمایندگی در شهر خود مراجعه می‌کند و کدی که شما در اختیار او قرار داده‌اید را به نمایندگی می‌دهد و سپس پول را دریافت می‌کند.

سانکس پی از سیستم ارسال و دریافت وجوه  رونمایی کرد

چرا حوالجات ارزی وسترن یونیون؟

حواله پول از این روش بسیار سریع است و فرد مذکور می‌تواند در کمتر از ۱۰ دقیقه پول را دریافت کند. اما ارسال حواله وسترن یونیون نسبت به سایر روش‌های حواله پول گران‌تر است. وسترن یونیون در بسیاری از کشورهای دنیا شعبه دارد و خدمات پرداخت بین‌المللی برای تمامی افراد قابل انجام است. اما به دلیل تحریم این سیستم در ایران وجود ندارد و دریافت و پرداخت پول انجام پذیر نیست. اما سانکس پی با داشتن نمایندگی وسترن یونیون این خدمات را برای شما مشتریان عزیز فراهم خواهد کرد. بهترین ویژگی که این روش در اختیار شما قرار می‌دهد این است که نیازی نیست در کشورهای دیگر و یا بانک خاصی حساب داشته باشید.

سایر روش‌های انتقال پول به خارج و یا دریافت از خارج

حواله وسترن یونیون جدیدترین روش حوالجات فوری پول نیست. روش‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

حواله با سیستم ریا (Ria)

ریا نیز یکی دیگر از روش‌های انتقال پول و جزو خدمات پرداخت بین‌المللی در سانکس پی است. این سیستم یک روش بسیار راحت و آسان برای انتقال پول از روش‌های حوالجات فوری است. در این روش می‌توانید پول را مستقیم به اسم فرد واریز کنید که فرد مورد نظر می‌تواند با مراجعه به دفاتر Ria همانند وسترن یونیون پول را به صورت نقد دریافت کند. انتقال پول از طریق ریا (Ria) یکی دیگر از خدمات پرداخت بین‌المللی است که همانند حواله وسترن یونیون با نازلترین کارمزد انجام خواهد شد.

حواله با سیستم اکسپرس مانی (Xpress Money)

انتقال پول با سیستم اکسپرس مانی، یکی دیگر از روش‌های جدید حواله پول بدون نیاز به داشتن حساب بانکی است. اکسپرس مانی Xpress Money تنها پول نقد می‌گیرد. شما برای انتقال وارد یکی از شعب می‌شوید، پول را به صورت نقدی تحویل می‌دهید اما می‌توانید انتخاب کنید که پول از چه روشی تحویل داده شود.

سانکس پی سیستم حواله با اکسپرس مانی را به عنوان یکی از خدمات پرداخت بین‌المللی خود انجام می‌دهد.

حواله با کرونا (Korona)

سیستم حواله با کرونا یک سیستم آنلاین است که با داشتن ۵۰ هزار شعبه در کشورهای اروپایی و روسیه می‌توانید به راحتی و بدون داشتن حساب بانکی، مقدار مبلغ خود را حواله کنید. با استفاده از این سیستم تنها می‌توانید پول نقد دریافت کنید. این روش بهترین روش برای ارسال پول به کشورهای حوزه CIS است.

مزایا و معایب وسترن یونیون:

حواله وسترن یونیون در تمام دنیا انجام می‌شود و نگاه‌های زیادی به این دست جابجایی پول است. اما هر سیستمی خوبی و بدی خود را دارد. همانطور که بیان کردیم وسترن یونیون به عنوان یکی از خدمات پرداخت بین المللی گران است. این در حالی است که بسیاری از کمپانی‌های مشابه خدمات رایگان و یا با قیمت کمتری ارائه می‌دهند.

مشکل دیگری که وجود دارد نرخ بالای تبدیل ارز در وسترن یونیون است. تبدیل ارز از این طریق ۵٪ و یا بیشتر از بازارهای جهانی و یا محلی است.

اما خوبی‌های این روش به بدی‌های آن چیره شده‌اند. این سیستم در تمام دنیا شناخته شده و می‌توانید با خیال آسوده از هر نقطه‌ای که در آن نمایندگی وجود داشته باشد، پول تحویل بدهید. حسن دیگری که دارد، شبکه گسترده‌ای است که نسبت به سایر روش‌های حواله پول تشکیل داده است. گفته می‌شود که ۵۰۰ هزار نمایندگی فعال در تمام نقاط دنیا وجود دارد و سانکس پی به عنوان یکی از این نمایندگی‌ها ارسال حواله وسترن یونیون با کمترین کارمزد را برای ایرانیان میسر کرده است. مزیت سوم را می‌توان انعطاف پذیری در پرداخت عنوان کرد. می‌توانید از هر طریقی پول خود را به صورت حواله وسترن یونیون درآورید. می‌توانید از کارت‌های اعتباری، پول نقد و روش‌های آنلاین بهره ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری