اغلب مردم توان مالی پرداخت هزینه‌ بالای جراحی‌های پوست را ندارند


هرمزی گفت: بسیاری از مردم ما توان مالی پرداخت هزینه‌های بالای جراحی‌های پوستی را ندارند و نیاز به حمایت دارند.

اغلب مردم توان مالی پرداخت هزینه‌ بالای جراحی‌های پوست را ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کلانتر هرمزی، استاد دانشگاه شهید بهشتی در مراسم نهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران، با اشاره به آمار بالای بیماری‌های پوستی گفت: بسیاری از مردم ما توان مالی پرداخت هزینه‌های بالای جراحی‌های پوستی را ندارند و نیاز به حمایت دارند.
این استاد دانشگاه شهید بهشتی در ادامه با تاکید بر نعمت سلامتی بیان کرد: ما نیکوکار نیستیم، نیکوکار اصلی کسی است که کار مردم را به ما ارجاع می‌دهد، در واقع ما مورد نیکوکاری قرار می‌گیریم.

کلانتر هرمزی تصریح کرد: اگر شاگرد اول همه مقاطع زندگی تان هم باشید باز هم مدیون کسی هستید که این امکان را برای شما فراهم آورده است. باید کسی باشد که به درد مردم در مناطق محروم برسد.

او با اشاره به فداکاری‌های تیمش تاکید کرد: ما نشان دادیم که برای انجام بزرگترین کار دنیا نیازی به پول نداریم. در طی سفر‌هایی که به استان‌های مختلف کشور داشتیم به طور رایگان جراحی‌های پلاستیک به ویژه عمل‌های شکاف لب و کام را به تعداد بسیار زیاد انجام دادیم. ۵۰ جراح پلاستیک متخصص عضو این تیم پزشکی هستند که به طور داوطلبانه به درمان مردم می‌پردازند.بیشتر بخوانید: سهمیه ویژه تندیس فداکاری برای دانشجویان امدادرسان در سیلهرمزی در پایان تاکید کرد: به لطف خدا همه غیرممکن ها، ممکن می‌شود. همین که دل فرزندان برومند ایرانی برای مملکت و کشور بتپد برای ما کافی است.
در ادامه حمید رضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی ضمن تقدیر از دانشجویان فداکار گفت: کسی در دنیا به فکر این نیست که به ما کمک کند، دیگران فقط به فکر استفاده از منابع ما هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به شرایط خاص کشور صریح کرد: در حال حاضر کشور ما در شرایط خاصی به سر می برد اما در عین حال ما هم توانمندی های بسیاری داریم. ما در حال حاضر نیاز به همبستگی، همدلی و فداکاری داریم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم .

او در پایان از دانشجویان به عنوان بانیان اصلی این حرکت تشکر کرد و گفت: ما می توانستیم با پولهای خود مردم کارهای بزرگی را انجام دهیم و مردم را در این اقدام خداپسندانه شریک کنیم؛ در تلاشیم تا این فرهنگسازی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش