نمایشگاه مد و لباس در مشهد برپا شد


نمایشگاه مد و لباس در مشهد برپا شد

مشهد- ایرنا- نمایشگاه مد و لباس با عنوان جشنواره ترنج 2 ویژه مهدهای کودک به همت یک آموزشکده فنی و حرفه‌ای مشهد عصر چهارشنبه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) این کلانشهر گشایش یافت.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران الزهرا(س) مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: "جشنواره ترنج ۲" پیرامون دستاوردهای پژوهشی، طراحی و دوخت لباسهای مناسب برای محیط مهدهایکودک و مربیان فعال در آنها است.

فاطمه محدث، پوشاک ارائه شده در این نمایشگاه را حاصل کار پژوهشی ۳۴۰ دانشجوی طراحی دوخت و پوشاک آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران الزهرا(س) مشهد عنوان و بیان کرد: موضوعات تخصصی این فعالیت پژوهشی پیرامون آسیب‌شناسی رنگها، کاربردی بودن لباس در مهدهای کودک، متعلقات و ملزومات لباس مناسب محیط مهد نظیر پیش‌بند بازی و همچنین توجه به محل استقرار مهدهای کودک در مناطق مختلف شهری است.
وی افزود: ۳۰ نوع لباس مناسب محیط مهدکودک همراه با ملزومات آن مانند پیش‌بند بازی، پیش‌بند رنگ و همچنین ۳۰ نوع لباس اجتماعی از مجموع کارهای ارائه شده، در چارچوب جشنواره ترنج به نمایش گذاشته شده است.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران الزهرا(س) مشهد همچنین برپایی کارگاههای تخصصی و سخنرانیهای تخصصی با محوریت لباس مهدکودک و ملزومات مهد را از برنامه‌های جنبی این جشنواره برشمرد.
"جشنواره ترنج ۲" به همت آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران الزهرا(س) با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارگروه مد و لباس اداره کل ورزش و جوانان استان از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در مشهد برپاست.
آموزشکده فنی و حرفه ای دختران الزهرا مشهد دارای دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است که ۳۴۰ نفر از دانشجویان این آموزشکده در رشته طراحی دوخت و پوشاک تحصیل می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا