تصاویر: گاوچران‌های آمریکا


تصاویر: گاوچران‌های آمریکا

قدردانی، سخاوتمندی و احترام متقابل در فرهنگ گاوچرانی جدانشدنی است و این چیزها در بافت زندگی و تعامل روزمره آنان دیده می شود.آنوک کرانتز عکاس مشهور فرانسوی مجموعه تصاویری دیدنی از گاوچران های غرب آمریکا گرفته است.

فرارو: هالیوود همواره غرب آمریکا را سرزمینی بی قانون به تصویر کشیده است با این حال آنوک عکس هایی زیبا و دیدنی از گاوچران های این منطقه گرفته و در قالب کتابی منتشر کرده است.

در این عکس ها هیچگونه اسلحه و یا درگیری دیده نمی شود و به جای آن زندگی واقعی، رفاقت، ارتباطات و کار و تلاش گاوچران ها دیده می شود. همچنین مناظر و دشت های محل زندگی گاوچران ها در این تصاویر دیده می شود.

آنوک کرانتز می گوید من کتاب های زیادی درباره غرب آمریکا خوانده و فیلم های زیادی دیده ام اما وقتی در میان آنها قرار نگرفتم فهمیدم درباره آنها بسیار اشتباه فکر می کردم.

این عکاس حرفه ای افزود: قدردانی، سخاوتمندی و احترام متقابل در فرهنگ گاوچرانی جدانشدنی است و این چیزها در بافت زندگی و تعامل روزمره آنان دیده می شود.

او می گوید حضور در میان کابوی ها مشکل بود و آنها به راحتی حاضر به پذیرش من نبودند اما وقتی فهمیدند که می خواهم آنچه را که هستند به روشی خالص و معتبر ثبت کنم اعتماد کردند.

آنوک تصاویر این گاوچران ها را به صورت سیاه و سفید منتشر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی