گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد


رسانه کلیک – گلکسی A51 سامسونگ از راه رسید. این گوشی هوشمند به دوربین ماکرو، حفره درون نمایشگر و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 مجهز شده است. گلکسی A51 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود، گلکسی A50 پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است. در ادامه […] نوشته گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – گلکسی A51 سامسونگ از راه رسید. این گوشی هوشمند به دوربین ماکرو، حفره درون نمایشگر و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 مجهز شده است.

گلکسی A51 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود، گلکسی A50 پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است. در ادامه شما را با گوشی گلکسی ای 51 آشنا می کنیم.

مشخصات گوشی گلکسی A51 سامسونگ

گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

گوشی گلکسی آ 51 به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده است. در مرکز بخش بالایی این پنل شاهد قرارگیری یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم. سامسونگ برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 را در نظر گرفته است.

از سایر مشخصات گلکسی ای 51 می توان به 4/6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم، چیپست اگزینوس 9611 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی های دوربین گلکسی A51

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که در گذشته شاهد حضور آن در گوشی گلکسی A50 بودیم. این سنسور توسط یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می شود.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی گلکسی A51

گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی A51 سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

این گوشی هوشمند از تاریخ 27 دسامبر وارد بازار ویتنام می شود. قیمت گوشی گلکسی آ 51 برابر با 350 دلار است. کاربران می توانند این دستگاه را در رنگ های سفید، مشکی، صورتی و آبی به فروش می رسد. در حال حاضر تاریخ عرضه و همچنین قیمت گلکسی A51 در کشورهای دیگر از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

Source: sammobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر