پرهیز مدیران شهرداری اردبیل از فعالیت‌های انتخاباتی


پرهیز مدیران شهرداری اردبیل از فعالیت‌های انتخاباتی

شهردار اردبیل گفت: همانطور که در سال‌های گذشته نیز اثبات شده است شهرداری اردبیل پایگاه سیاسی تبلیغاتی نیست و هیچ فعالیت مداخله‌گرانه‌ای در انتخابات انجام نداده و نخواهد داد و ثابت قدم در مسیر خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای معاونین شهرداری اردبیل اظهار داشت: همانطور که در سال‌های گذشته نیز اثبات شده است شهرداری اردبیل پایگاه سیاسی تبلیغاتی نیست و هیچ فعالیت مداخله‌گرانه‌ای در انتخابات انجام نداده و نخواهد داد و ثابت قدم در مسیر خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری اردبیل به هیچ عنوان پایگاه سیاسی نیست و همزمان با آغاز انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی مدیران و معاونان این نهاد بایستی همواره در مسیر خدمت قدم برداشته و از جانبداری و طرفداری از کاندیدایی خاص پرهیز کنند.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه خدمت به مردم خط قرمز مجموعه مدیریت شهری است، گفت: در عین حال که وظیفه خود می‌دانیم در ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت مردمی نقش داشته باشیم اما قطعا تلاش می‌کنیم بدون جانبداری از فرد خاصی به وظیفه ذاتی خود که همان ارایه خدمات و توسعه و عمران شهری است، اقدام کنیم.

رقابت سازنده در راستای توسعه شهر صورت می گیرد

شهردار اردبیل ادامه داد: چنان‌چه مدیری از مجموعه مدیریت شهری خود، تمایل دارد فعالیت انتخاباتی داشته باشد قطعا باید از مدیریت در این سازمان انصراف داده و سپس به فعالیت انتخاباتی بپردازد.

وی افزود: این شایسته نیست برخی از کاندیداهای مجلس در تبلیغات خود با شایعه‌سازی اتهام به مجموعه شهرداری وارد کنند، چرا که این کار از دایره انصاف خارج است و رقابت سازنده و سالم، در راستای توسعه شهر صورت می‌گیرد.

لطف‌اللهیان با تاکید بر اینکه علیرغم اتهامات به شهرداری مبنی بر فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی شهرداری همچنان بر مدار خدمت است، تصریح کرد: سلسله شایعاتی که توسط افرادی خاص مطرح است بی‌ارتباط با مقوله‌ انتخابات نیست و به افرادی که این شایعه‌ها را دامن می‌زنند توصیه می‌کنم چنانچه تاریخ اثبات کرده است این حاشیه‌سازی‌ها و شایعه‌ها نتیجه‌بخش نبوده و صرفا حق‌الناس ایجاد کرده و حقوق شهروندان را پایمال می‌کند، لذا از این اقدامات دوری کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه با رمزها و کدهای مختلف از جمله عزل، استعفا، استیضاح یا غیره به مجموعه مدیریت شهری حمله می‌کنند، تاکید کرد: مکانیزم و عملکرد شهرداری کاملا مشخص است و شهرداری اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه شهری دارد.

46

کد خبر 1330382

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا