کشف 16 دستگاه ماینر در جزیره خارگ


کشف 16 دستگاه ماینر در جزیره خارگ

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف 16 دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در جزیره خارگ خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه دو نفر در یکی از محله های شهر خارگ، در منزلشان اقدام به نگهداری و استفاده غیرقانونی از دستگاه استخراج ارز دیجیتال می کنند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش خارگ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل های مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از دو باب منزل جمعا تعداد ۱۶ دستگاه ماینر که به صورت غیرقانونی با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شد، گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند که پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش معاونت اجتماعی پلیس بوشهر، سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی