پیام شهیدان ایستادگی در برابر دشمنان است


پیام شهیدان ایستادگی در برابر دشمنان است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: پیام شهیدان ایستادگی در برابر دشمنان است.

فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در ششمین یادواره ۲۴۳ شهید ورزشکار هرمزگان اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا افتخاری است که نصیب همه ما شده و شهیدان مایه برکت و افتخار برای ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدا ، جانبازان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس گفت : شهدا مظهر عزت و افتخار جمهوری اسلامی هستند چرا که امنیت امروز کشور مرهون مجاهدت های آنان است.

همتی خاطرنشان کرد: دوران زندگی شهدا سرشار از آموزه های گرانقدر است و الگو گرفتن از سبک و سیره زندگی شهدا بهترین راه برای ادامه مسیر زندگی ما محسوب می‌شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در زندگی‌ خود باید همواره مطابق با اندیشه‌، منش و راه شهدا حرکت کنیم و بنا بر وظیفه ای که داریم ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای متوقف کردن حرکت روبه جلوی ملت ایران فروگذار نمی کند اما همانند دوران سراسر حماسه دفاع مقدس این ملت ایران است که سربلند و پیروز خواهد بود.

همتی ابراز داشت: شهدا برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب از جان خود گذشتند و ما هم اکنون وارث جانفشانی شهدا و موظف به پاسداری از خون آنها هستیم.

در این مراسم علاوه بر خاطره‌گویی و روایتگری دوران دفاع مقدس، از خانواده های شهدای ورزشکار استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا