جاده‌های کردستان لغزنده است


جاده‌های کردستان لغزنده است

سنندج - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: جاده‌های این استان به علت وجود بارندگی های پراکنده برف و باران لغزنده است و رانندگان باید در عبور و مرور جوانب احتیاط را رعایت کنند.

دانش زندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه بارش برف و باران در جاده‌های این استان از بامداد استان آغاز و تا کنون نیز در برخی نقاط ادامه دارد موجب لغزندگی سطح جاده و کاهش دید به علت وجود مه‌گرفتگی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون دید افقی در محورهای سنندج – دهگلان محدوده گردنه صلوات آباد، سنندج - دیواندره تمامی گردنه‌های مسیر، قروه - همدان، دیواندره - بیجار و سنندج - کامیاران محدوده گردنه مروارید و سرچی شاهد وجود مه و کاهش دید افقی به کمتر از ۱۰۰ متر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی سطح استان ابری است گفت: همچنین در جاده‌های سنندج - مریوان، سنندج - دیواندره و سقز - بانه شاهد بارش باران به صورت پراکنده و در ارتفاعات و گردنه های این مسیر به صورت برف پراکنده هستیم.

طبق اعلام هواشناسی کردستان هم اکنون طیبق اعلام ایستگاه‌های این اداره کل دید افقی در قروه به ۱۰۰ متر، در بیجار به ۱۵۰ متر، در زرینه به ۲۰۰ متر، در سنندج به چهار هزار متر و در سقز به ۶ هزار متر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها