آموزش و پرورش البرز دستگاه برتر پژوهش شناخته شد


آموزش و پرورش البرز دستگاه برتر پژوهش شناخته شد

کرج - ایرنا - رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: این اداره کل برای چهارمین سال متوالی در زمینه پژوهش دستگاه برتر استانی و کشوری شناخته شد.

قادر حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا مهمترین شاخص کسب این رتبه را داشتن ایده های برتر پژوهشی و همچنین برگزاری کارگاه های مستمر پژوهشی در سطح نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز ذکر کرد.
وی اظهارداشت: امسال ۲۰ هزار و ۸۰۰ دانش آموز و معلم البرزی از نمایشگاه پژوهش استان که از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دایرر بود ، بازدید کردند.
دراین نمایشگاه ۳۲ غرفه به آموزش و پرورش البرز اختصاص یافت که در آن ۲۲۰ عنوان کتاب تالیفی معلمان پژوهشگر و ۲۰۰ دست سازه پژوهشی دانش آموزی برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته شد.
حسین زاده به فعال شدن میز مشاوره پژوهشی به عنوان یک ابتکار درغرفه سرای قلم این نمایشگاه پرداخت و افزود: در این سرا صاحبنظران عرضه پژوهش به سوالات دانش آموزان، معلمان و سایر بازدیدکنندگان در حوزه فرآیند پژوهش پاسخ دادند.
وی بیان داشت: امسال دانش آموزان البرزی به دبیرخانه استانی پژوهش ۱۷۳ ایده ارسال کردند.
رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: از این تعداد ۱۵ اثر پژوهشی در استان برتر شناخته شدند.
وی یاد آورشد: در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز در غرفه های پژوهش آموزش و پرورش البرز ۳۵۰ کارگاه آموزشی پژوهشی در حوزه علوم نوین برگزار شد.
حسین زاده عنوان کرد: به مناسبت هفته پژوهش ۱۴ نمایشگاه کتاب با عنوان پژوهش در مدارس البرز نیزبرپا شد و از ۱۴ دانش آموز و معلم پژوهشگر برتر استان البرز تجلیل به عمل آمد.
۲ معلم پژوهشگر البرز نیز در مرحله کشوری موفق به کسب مقام برتر در حوزه پژوهش شدند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان