هجدهمین شعبه هایپراستار و هشتمین شعبه مایلی در قم افتتاح شد


هایپراستار شعبه قم با مساحت فروشی برابر 4000 متر مربع و 392 پارکینگ اختصاصی شروع به کار می کند. این فروشگاه در مجتمع بازار شهر قم قرار دارد و با بیش از 9000 کالا از 400 برند، هر روز از ساعت 9:00 تا 24:00 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هجدهمین شعبه هایپراستار و هشتمین شعبه مایلی در قم افتتاح شد

هایپر استار قم هم مانند دیگر شعب این فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ شامل دپارتمان‌های متنوعی است که کالاهایی با بالاترین کیفیت و با تضمین پایین‌ترین قیمت بازار به مشتریان خود عرضه می‌کنند، به‌طوریکه مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب هایپراستار تمامی نیازهای روزانه خود را از مواد خوراکی تا وسایل خانگی یا مصرفی برطرف کنند. این سومین فروشگاهی است که هایپراستار در سال 1398 افتتاح می‌کند. پیش از این در تابستان امسال 2 هایپراستار مارکت در مرکز تجاری اُپال در غرب تهران و مرکز خرید سیوان سنتر در شرق تهران آغاز به کار کردند.

هایپراستار شعبه قم با مساحت فروشی برابر 4000 متر مربع و 392 پارکینگ اختصاصی شروع به کار می کند. این فروشگاه در مجتمع بازار شهر قم قرار دارد و با بیش از 9000 کالا از 400 برند، هر روز از ساعت 9:00 تا 24:00 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

هایپراستار قم چه کالاهایی عرضه می‌کند؟

هایپر استار قم هم مانند دیگر شعب این فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ شامل دپارتمان‌های متنوعی است که کالاهایی با بالاترین کیفیت و با تضمین پایین‌ترین قیمت بازار به مشتریان خود عرضه می‌کنند. در اینجا این دپارتمان‌ها را به‌طور خلاصه معرفی می‌کنیم.

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی

مواد مصرفی خوراکی و بهداشتی شامل کالاهای اساسی مصرفی مانند برنج و روغن، خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی، مواد غذایی منجمد، شیرینی و تنقلات، محصولات نظافتی و کالاهای آرایشی و بهداشتی است.

مواد غذایی تازه

دپارتمان مواد غذایی تازه هایپراستار شامل میوه و سبزیجات تازه، محصولات پروتئینی تازه مانند مرغ و ماهی، نان و شیرینی‌های تازه است که به صورت روزانه تهیه شده و در نهایت تازگی به دست مشتریان می‌رسد. همچنین غذاهای متنوع ایرانی و آسیایی مانند سوشی و انواع سالادها با بهترین قیمت و کیفیت به صورت روزانه آماده شده و به شهروندان قمی عرضه می‌شود.

لوازم خانه و آشپزخانه

در دپارتمان لوازم خانه و آشپزخانه کالاهی متنوعی نظیر ابزارآلات، لوازم آشپزخانه غیر برقی، لوازم تحریر، وسایل کمپینگ و باغبانی، لوازم خانگی، لوازم خودرو، اسباب‌بازی، کتاب، لوازم ورزشی و چمدان عرضه می‌شود که با داشتن تنوع کالایی بالا از برترین برندهای ایرانی و خارجی و پایین‌ترین قیمت بازار، به هم‌وطنان قمی این امکان را می‌دهد که کلیه مایحتاج زندگی خود را در یک نوبت خرید، تهیه کند.

لوازم برقی خانگی و دیجیتال

خرید محصولات لوازم برقی خانگی و دیجیتال اصل، با گارانتی معتبر و با قیمت مناسب یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مشتریان ایرانی است. دپارتمان لوازم خانگی هایپراستار قم با عرضه انواع لوازم برقی خانگی و دیجیتال مختلفی نظیر لوازم برقی آشپزخانه، موبایل و لوازم جانبی، لپ‌تاپ و تبلت، تلویزیون و صوتی تصویری و لوازم خانگی برقی توانسته مجموعه‌ای کامل از کالاهای باکیفیت خانگی و دیجیتال را در اختیار مشتریان قرار دهد.

پوشاک و لوازم خواب و حمام

این بخش شامل بخش های پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم مادر و کودک و لوازم خواب و حمام است که تنوع چشم‌گیری از باکیفیت‌ترین محصولات را با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌کند.

هجدهمین شعبه هایپراستار و هشتمین شعبه مایلی در قم افتتاح شد

نگاهی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار در ایران

اولین شعبه هایپراستار در سال 1388 خود در اتوبان شهید باکری تهران شروع به کار کرد و تاکنون 8 فروشگاه هایپراستار در استان‌های تهران، البرز، فارس، اصفهان، یزد و قم و 10 هایپراستارمارکت در تهران افتتاح شده است.

ارزش‌های هایپراستار

هایپراستار بر 4 ارزش به‌عنوان ستون‌های اصلی کسب‌وکار خود تاکید دارد که عبارت‌اند از ضمانت کمترین قیمت، تازگی، تنوع محصولات و کیفیت خدمات.

یک از مهم‌ترین شعارهای هایپراستار "همیشه ارزان‌ترین" است که به مشتریان تضمین پایین‌ترین قیمت بازار را می‌دهد و در صورتی که مشتری محصولی را با قیمتی کمتر از هایپراستار در فروشگاه‌های دیگر پیدا کند، می‌تواند با مراجعه به امور مشتریان هایپراستار، 10 برابر تفاوت قیمت را دریافت کند.

همچنین هایپراستار با جمع کردن طیف گسترده‌ای از محصولات از برندهای مختلف، توانسته امکان خرید همه مایحتاج زندگی یک خانوار زیر یک سقف را فراهم کند.

محصولات غذایی هایپراستار، از محصولات بسته‌بندی‌شده از برندهای مختلف گرفته تا انواع مواد خوراکی مثل غذای گرم، نان، شیرینی و ... که به‌صورت روزانه در فروشگاه تهیه می‌شود، با ضمانت تازگی و کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌شود.

فروشگاه‌های هایپراستار با کار گروهی و تلاش شبانه‌روزی تیم‌های مختلف، سعی دارند خدماتی در سطح جهانی به مشتریان ایرانی ارائه دهند و تجربه خریدی به‌صرفه و لذت‌بخش را برای مشتریان فراهم کنند.

ارائه محصولات با نام تجاری هایپراستار

امروزه هایپراستار با بیش از 10 سال سابقه در صنعت خرده‌فروشی ایران، بعضی کالاهای اساسی را با برند هایپراستار، ارائه می‌کند. هدف هایپراستار عرضه مستقیم محصولات باکیفیت با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با رقبا است. در این مدت هایپراستار توانسته محصولات مختلفی را مانند حبوبات و خشکبار، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، انواع دستمال کاغذی، شوینده، میگو و ماهی منجمد، محصولات سوخاری، ظروف پخت‌ و پز مانند قابلمه و تابه و بسیاری موارد دیگر، با برند خود عرضه کند.

ورود هایپراستار به عرصه پوشاک با برند Douk

هایپراستار در چارچوب ارائه خدماتی هرچه ارزشمندتر، بالغ بر 30 درصد اجناس خود را در بخش پوشاک با برند اختصاصی دوک (Douk) عرضه می کند. محصولات این برند با مزیت کمترین قیمت در کنار کیفیتی مطلوب به فروش می رسند. دامنه تحت پوشش این برند در پوشاک شامل پوشاک متنوع فصلی در بخش های زنانه، مردانه، بچگانه و نوزادی تا لوازم راحتی منزل است.

هجدهمین شعبه هایپراستار و هشتمین شعبه مایلی در قم افتتاح شد

ورود هایپراستار به عرصه لوازم بهداشتی و آرایشی

فعالیت هایپراستار در زمینه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی از سال 96 و با نام فروشگاه های آرایشی و بهداشتی هایپراستار از فروشگاه شعبه ارم آغاز شد. با هدف ارائه خدمات بهتر و تمرکز بییشتر بر روی نیازهای مشتریان محصولات ارایشی و بهداشتی، در مرداد 98 فروشگاه آرایشی و بهداشتی هایپراستار به فروشگاه آرایشی بهداشتی مایلی تغییر نام داد و به‌صورت تخصصی وارد بازار لوازم آرایشی و بهداشتی شد. مایلی بالغ بر 10000 قلم کالا در چهار دسته بندی آرایشی، عطری، مراقبت از پوست و سلامت و بهداشتی عرضه می کند. هدف هایپراستار از افتتاح فروشگاه مایلی، عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و باکیفیت از تولیدکنندگان ایرانی و خارجی، با بهترین قیمت‌ها به مصرف‌کننده ایرانی است. هم اکنون فروشگاه های مایلی در شعب دولت واقع در خیابان دولت بین دیباجی و اختیاریه، بازار بزرگ ایران، سوهانک واقع در مجتمع پلاتینیوم، اکومال کرج، مجتمع سیتی سنتر اصفهان، مجتمع خلیج فارس شیراز و مجتمع بازار شهر قم فعال هستند و بزودی در سایر شهرهای ایران نیز افتتاح خواهد شد. جدیدترین شعبه مایلی در مجتمع بازارشهر قم افتتاح شده و آماده ارائه کاملترین طیف محصولات آرایشی و بهداشتی به شما مشتریان گرامی است.

هجدهمین شعبه هایپراستار و هشتمین شعبه مایلی در قم افتتاح شد

همچنین در ایام افتتاح شعبه قم هایپراستار، از تاریخ 23 آذر الی 29 آذر تخفیف هایی استثنایی برای اقلام مختلف از قبیل ماهی قزل آلا و چای شهرزاد در نظر گرفته شده است. در این کمپین ماهی قزل آلا با قیمت هر کیلو 25,900 تومان و چای شهرزاد با 50% درصد تخفیف در فروشگاه هایپراستار قم ارائه می شود.

قرعه‌کشی و جایزه

طبق رسم همیشگی هایپراستار برای افتتاح شعبه جدید، برای مشتریان هایپراستار قم جوایزی هم در نظر گرفته شده. 15 جایزه 10 میلیون تومانی برای 15 نفر و یک دستگاه پژو 206 برای یک نفر به قید قرعه به برندگان خوش‌شانس تعلق می‌گیرد.

شهروندان قمی تا 3 دی فرصت دارند که برای خرید به فروشگاه هایپراستار مراجعه و هنگام پرداخت، کدهای قرعه‌کشی را از صندوق‌دار دریافت کنند. علاقه‌مندان سپس می‌توانند به وب‌سایت هایپراستار رفته و کدهای قرعه‌کشی خود را ثبت کنند. نتایج قرعه‌کشی در صفحه اینستاگرام هایپراستار اعلام و با برندگان تماس گرفته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس