لیست نزدیک ترین هتل های مشهد تا حرم


لیست نزدیک ترین هتل های مشهد تا حرم

شهر مشهد، یکی از پرطرفدار ترین مقصدهای گردشگری ایران است. از بزرگ ترین دغدغه های اکثر مسافران، پیش از سفر به مشهد، مطمئنا درخصوص اقامت و رزرو بهترین هتل های شهر مشهد می باشد. البته، علاوه بر انتخاب...

شهر مشهد، یکی از پرطرفدار ترین مقصدهای گردشگری ایران است. از بزرگ ترین دغدغه های اکثر مسافران، پیش از سفر به مشهد، مطمئنا درخصوص اقامت و رزرو بهترین هتل های شهر مشهد می باشد. البته، علاوه بر انتخاب یکی از هتل های مناسب شهر مشهد برای رزرو، از دیگر دغدغه های مسافران شهر مشهد، فاصله هتل محل اقامتشان تا حرم مطهر امام رضا (ع) است.

به واسطه قابلیت جدید و نوآورانه (( هتل یار ))، سامانه رسمی رزرواسیون هتل های ایران، این امکان فراهم شده است که بتوانید لیست بهترین هتل های شهر مشهد را بر اساس فاصله و نزدیکی آن ها تا حرم مطهر مرتب کنید. لیست پیش روتان نیز بر اساس همین قابلیت ویژه تهیه و تنظیم شده است. با این امکان مهم سامانه هتل یار، به راحتی می توانید بهترین هتل های شهر مشهد را بر اساس فاصله تا حرم بررسی کنید و علاوه بر دریافت بیشترین نرخ تخفیف، رزرو خود را به صورت کاملا آنلاین و مطمئن انجام دهید.

1- هتل اترک مشهد ( 4 ستاره )

هتل اترک مشهد، یکی از خاص ترین هتل های این شهر برای رزرو و اقامت محسوب می شود. علاوه بر امکانات فوق العاده، فاصله بسیار کم این هتل تا حرم مطهر، از مهم ترین ویژگی های مثبت آن محسوب می شود. فاصله این هتل 4 ستاره مشهد، تا حرم امام رضا (ع) کم تر از 800 متر می باشد. به همین خاطر علاوه بر امکانات لوکس، این هتل از نگاه مسافران دارای بهترین موقعیت مکانی است.

هتل اترک مشهد در طول چند سال اخیر، بارها مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر مجهز به انواع امکانات رفاهی می باشد؛ امکاناتی که اقامتی سرشار از آرامش را در پایتخت معنوی ایران برای شما رقم می زنند.

2- هتل الماس 2 مشهد ( 5 ستاره )

رزرو هتل الماس 2 مشهد، نه تنها نزدیک ترین فاصله تا حرم را برای شما فراهم می کند؛ بلکه رزرو این هتل نوساز و فوق لوکس، مطمئنا یکی از بهترین اقامت های شما در شهر مشهد را برایتان به ارمغان می آورد.

همانطور که گفتیم، هتل الماس 2 مشهد، علاوه بر اینکه یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) می باشد (فاصله ای کمتر از 5/1 کیلومتر )، امکانات فوق لوکس و طراحی مجلل این هتل 5 ستاره شهر مشهد، هر مسافری را مجذوب خود می کند. از ویژگی های منحصر به فرد هتل الماس 2 مشهد، می توان به سوئیت های مجلل با طراحی های منحصر به فرد و چشم انداز های فوق العاده، روف گاردن مدرن و تماشایی، رستوران های خاص با منو کامل و مجموعه های ورزشی اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم، حتما صفحه رزرو هتل الماس 2 مشهد و نظرات کاربران و مسافران پیشین را بررسی کنید. با بررسی هتل الماس 2 مشهد، مطمئن باشید جهت رزرو و اقامت در این هتل مجلل، تردیدی برای شما باقی نخواهد ماند.

3- هتل جواد مشهد ( 4 ستاره )

هتل جواد مشهد، علاوه بر تمام امکانات مدرن و مجهز که فراتر از یک هتل 4 ستاره بین المللی می باشد؛ از این هتل 4 ستاره، کمتر از 6 دقیقه پیاده روی لازم است تا به حرم امام رضا (ع) برسید. علاوه بر حرم مطهر، هتل 4 ستاره جواد، تا برترین مراکز خرید و دیدنی های شهر مشهد نیز فاصله چندانی ندارد.

ساختمان باشکوه، سوئیت ها و اتاق های ویژه و خاص، رستوران های محبوب و امکانات ورزشی و تفریحی، تماما هتل جواد را به یکی از بهترین هتل های مشهد برای رزرو و اقامتی سرشار از آسایش تبدیل کرده است.

4- هتل آپارتمان امید مشهد ( 3 ستاره )

هتل آپارتمان امید مشهد، در 12 طبقه با چشم اندازی ویژه و فاصله چندقدمی تا حرم مطهر، یکی از ویژه ترین گزینه ها، برای رزرو و اقامت در شهر مشهد محسوب می شود.

از دیگر نکات مثبت این هتل آپارتمان فوق استاندارد و مجهز، علاوه بر موقعیت ویژه این هتل آپارتمان، می توان به فاصله زمانی مناسب آن تا فرودگاه، نزدیکی به بهترین مراکز خرید و امکان دیدنی مشهد اشاره کرد. از امکانات موجود در هتل آپارتمان امید مشهد می توانیم به سوئیت ها و آپارتمان های VIP، امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، پارکینگ، سالن ها و رستوران های اختصاصی آن اشاره کنیم.

5- هتل الماس نوین مشهد ( 4 ستاره )

هتل 4 ستاره الماس نوین، از خاص ترین هتل های شهر مشهد است، که در زمان اقامتتان در این هتل ویژه، تنها 5 دقیقه پیاده روی لازم است تا خود را به بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برسانید.

امکانات خاص هتل، نظیر انواع اتاق ها و سوئیت های مجلل رویال و گاردن، مجموعه ورزشی و پذیرایی باشکوه از یک سو و موقعیت ویژه این هتل در شهر مشهد از سوی دیگر، باعث شده تا هتل الماس نوین مشهد یکی از گزینه های مناسب برای اقامتی ویژه در دل پایتخت معنوی ایران باشد.

** این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان