راهیابی تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه به لیگ مناطق جوانان کشور


راهیابی تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه به لیگ مناطق جوانان کشور

ارومیه- ایرنا- رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات جوانان استان جواز حضور در فصل آینده لیگ مناطق کشور را کسب کرد.

حسین همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان یافتن مرحله نهایی مسابقات فوتسال جوانان استان پس از تیم اروم آلیاژ ارومیه، تیم‌های هیات فوتبال سردشت و اروم شاپرک ارومیه بر سکوی دوم و سوم جای گرفتند.

وی بیان کرد: این مسابقات با عنوان «جام امید و نشاط» به مدت سه روز در سالن اختصاصی اروم آلیاژ ارومیه برگزار شد و تیم سردار ماکو نیز به عنوان چهارم رسید.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته نیز مرحله نهایی مسابقات فوتسال دختران زیر ۱۹ سال استان برگزار شد و تیم های ماکو الف، تکاب و پیرانشهر به ترتیب بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا بهمن سال گذشته تیم اروم آلیاژ ارومیه به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی فوتسال جوانان آذربایجان غربی که در سردشت برگزار شد، دست یافته بود.

تیم اروم آلیاژ ارومیه که سال گذشته با درخشش در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته ۲ کشور جواز حضور در دیدارهای پلی آف را کسب کرده بود و امید زیادی برای صعود به لیگ دسته یک کشور داشت، با قرار گرفتن در رده پنجم از صعود بازماند.

هم اکنون ۲ بازیکن تیم فوتسال ارومیه آلیاژ ارومیه به نام‌های «بلال اسماعیلی و بهزاد رسولی» در عضویت تیم ملی فوتسال جوانان و امید کشور هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی