دست رد سرمربی مغضوب سرخپوشان به سینه آبی ها


دست رد سرمربی مغضوب سرخپوشان به سینه آبی ها

مارکا می‌گوید اونای امری، سرمربی اخراجی آرسنال پیشنهاد هدایت اورتون و دو باشگاه چینی را رد کرده و قصد دارد منتظر بماند تا به تیمی که آن را مناسب خود می‌داند ملحق شود. نوشته دست رد سرمربی مغضوب سرخپوشان به سینه آبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دست رد سرمربی مغضوب سرخپوشان به سینه آبی ها

امری پیشنهاد اورتون و دو باشگاه چینی را رد کرده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۲
دست رد سرمربی مغضوب سرخپوشان به سینه آبی ها

مارکا می‌گوید اونای امری، سرمربی اخراجی آرسنال پیشنهاد هدایت اورتون و دو باشگاه چینی را رد کرده و قصد دارد منتظر بماند تا به تیمی که آن را مناسب خود می‌داند ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید اونای امری، سرمربی اسپانیایی سابق آرسنال که اخیرا از این تیم اخراج شده قصد دارد برای بازگشت به دنیای مربی‌گری عجله نکند تا تیمی به او پیشنهاد بدهد که آن را در حد خود می‌داند. امری در اواخر ماه نوامبر میلادی از سمت خود در آرسنال اخراج شد و همچنان بدون تیم است.

بر اساس گزارش مارکا، امر‌ی در این مدت پیشنهاد باشگاه اورتون برای پر کردن جای خالی مارکو سیلوا در این تیم را رد کرده و معتقد است بعد از خروج از آرسنال، به این زودی نباید به لیگ برتر انگلیس برگردد.

مارکا همچنین اعلام کرد که دو باشگاه چینی هم به صورت تلفنی با امری تماس گرفته‌اند ولی او هر دو پیشنهاد چینی‌ها را رد کرده است.

بر اساس این گزارش امر‌ی قصد دارد منتظر بماند تا تیمی به سراغش بیاید که توان فتح جام و موفقیت را داشته باشد. امری سابقه قهرمانی‌های زیادی داشته و در پنج سال اخیر با تیم‌هایش پنج جام قهرمانی را بالای سر برده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی