هدف تیم فوتبال شهید قندی یزد، کسب قهرمانی نیم‌فصل است


هدف تیم فوتبال شهید قندی یزد، کسب قهرمانی نیم‌فصل است

یزد- ایرنا - سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: هدف نهایی در دیدار خانگی در مقابل تیم اترک بجنورد فقط رسیدن به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور است .

تیم‌های فوتبال شهید قندی یزد و اترک بجنورد در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور روز یکشنبه ( فردا ) از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم می‌روند.

محمود انصاری شامگاه شنیه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای کسب موفقیت در این دیدار مهم ، تمرین‌های خوبی زیر نظر کادرفنی بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف برگزار شده است.

وی ادامه داد: برای کسب قهرمانی نیم فصل فقط به دنبال سه امتیاز این دیدار هستیم و با حضور و حمایت تماشاگران پیروزی دور از دسترس نیست.

تیم شهید قندی هم‌اکنون با ۲۱ امتیاز بعد از تیم ۲۴ امتیازی استقلال ملاثانی اهواز در مکان دوم گروه اول لیگ دسته ۲ کشور قرار دارد.

این تیم در گروه یک با شهرداری فومن، اتحاد کامیاران، شهرداری همدان، شهرداری آستارا ، نماینده بجنورد، پرسپولیس گناوه، اسپین قزوین، اروند خرمشهر، فولادنوین اهواز ، مس نوین کرمان، میلادمهر تهران، استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد هم‌گروه است.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه بازی می‌کنند.

سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا