واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه شهید آوینی +تصاویر


واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه شهید آوینی +تصاویر

رئیس ایستگاه 9 آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو کامیون ولوو حامل بار کود حیوانی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آوینی روی پل آوینی به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با دو دستگاه خودروی سواری پژو 206 و پژو 207 برخورد کرده که منجر به واژگونی کامیون و محبوس شدن راننده آن شده بود.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر فرمانی رئیس ایستگاه ۹ در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۴۶ دقیقه ظهر امروز یک دستگاه کامیون حامل بار در مسیر غرب به شرق بزرگراه آوینی روی پل آوینی واژگون شد که شاهدان این صحنه بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ زنگ حادثه ایستگاه ۹ را به صدا درآورده و آتش‌نشانان و گروه امداد و نجات ۱۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

رئیس ایستگاه ۹ ، که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت گفت: یک دستگاه خودرو کامیون ولوو حامل بار کود حیوانی به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با دو دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ برخورد کرده که منجر به واژگونی کامیون و محبوس شدن راننده آن شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از بازدید و بررسی و با رعایت موارد ایمنی، با استفاده از ابزار مخصوص نجات راننده خودرو را که آقای ۳۹ ساله بود به بیرون از خودرو انتقال داده و پس از رفع نشت سوخت خودرو، با استفاده از جرثقیل، کامیون را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن جاده هدایت کردند.

فرمانی اعلام‌ کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و آتش‌نشانان با همکاری عوامل شهرداری محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و خودروها را نیز به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

گفتنی است: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه شهید آوینی +تصاویر

واژگونی کامیون حامل بار کود دامی در بزرگراه شهید آوینی +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران