شش دانگ مسجدالاقصی متعلق به مسلمانان است


شش دانگ مسجدالاقصی متعلق به مسلمانان است

«ضیف الله الفایض» حملات رژیم صهیونیستی و یهودیان به مسجدالاقصی را محکوم کرد و کل مسجد الاقصی را صرفا مکانی برای عبادت مسلمانان دانست.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «خبرگزاری فرانسه»، وزارت امور خارجه و مهاجرت اردن حملات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی را محکوم کرد.

از آخرین اقدامات نقض کننده حقوق مسلمانان در مسجد الاقصی می توان به انجام مناسک یهودیان در ورودی باب «المغربه» از سوی یکی از اعضای سابق «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) همراه با گروهی از افراط گرایان اشاره کرد.

این افراد پس از انجام مناسک خود تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی حمله کردند.

«ضیف الله الفایض»، سخنگوی وزرات امور خارجه و مهاجرت اردن گفت: اقداماتی که از سوی گروهی از یهودیان با حمایت پلیس اسرائیل انجام می شود قابل پذیرش نیست و موجب تحریک احساسات مسلمانان در سراسر جهان می شود.

الفایض نسبت به ادامه این حملات هشدار داد و خواستار پایان دادن به آنها و احترام گذاشتن به وضعیت حقوقی و تاریخی مسجد الاقصی شد.

وی تاکید کرد: کل مسجدالاقصی با مساحت 144 دونوم (واحد اندازه گیری مساحت) مکانی فقط برای عبادت مسلمانان است.

حمله شهرک نشین ها به مسجدالاقصی همراه با تصاحب املاک کلیساها در بیت المقدس، بخشی از طرح رژیم صهیونیستی برای تبدیل این شهر چند مذهبی و چند فرهنگی به شهری کاملا یهودی تحت کنترل ویژه اسرائیل است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی