تکمیل پروژه‎های فرهنگی اولویت استان بوشهر است


تکمیل پروژه‎های فرهنگی اولویت استان بوشهر است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه‎های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر اولویت برنامه‌های این استان است.

عبدالکریم گراوند روزیکشنبه در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این ارتباط سالن ۴۰۰ نفری برازجان شهرستان دشتستان تا پایان سال تکمیل و به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بیان کرد: سالن چند منظوره لیان نیز که در ابتدای این دولت پیشرفت ۳۵ درصدی داشت شاید با تداوم سیکل سابق افتتاح آن در دولت آینده نیز انجام نمی‌شد ولی با همت و تمرکزی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفت این مهم در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گراوند ادامه داد: حوزه فرهنگ نیازمند توجه بیشتر و موثرتر است و همه باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: استان بوشهر از پیشینه بسیار ارزشمندی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است که باید علاوه بر توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در زمینه حمایت از هنرمندان و اهالی فرهنگ نیز تلاش مضاعفی داشته باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار نیمه‌تمام حوزه فرهنگی مورد تاکید قرار دارد و اعتبار لازم برای تکمیل آنها که مطالبه‌ مردم است را تخصیص می‌دهیم.

گراوند گفت: موفقیت در حوزه فرهنگ ارزشمند است که با کار و تلاش دسته‌جمعی محقق می‌شود و همه مدیران باید در زمینه حمایت از حوزه فرهنگ نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: استان بوشهر هشت پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تکمیل آنها نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

فاطمه کرمپور افزود: پنج مورد از این پروژه‌‎ها با پنج میلیارد ریال اعتبار تکمیل و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

وی عنوان کرد: از محل اعتبار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای هر کدام از پروژه‎های بالای ۸۰ درصد پیشرفت سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده‌است.

کرمپور یادآور شد: نگارخانه‌های بوشهر، گناوه و دیر و سالن چند منظوره دشتستان از جمله‌های پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک