دشمنان می‌توانند تجهیزات ما را امتحان کنند


دشمنان می‌توانند تجهیزات ما را امتحان کنند

خبرگزاری آریا- اگرمی‌خواهند متوجه به‌روز بودن یا به‌روز نبودن تجهیزات ما شوند، می‌توانند امتحان کنند.

دشمنان می‌توانند تجهیزات ما را امتحان کنند
خبرگزاری آریا- فرمانده کل ارتش با اشاره به فضاسازی رسانه‌های بیگانه درباره تجهیزات نظامی ارتش گفت: اگرمی‌خواهند متوجه به‌روز بودن یا به‌روز نبودن تجهیزات ما شوند، می‌توانند امتحان کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های ارتش، با اشاره به فضاسازی رسانه‌های بیگانه درباره تجهیزات و ادوات نظامی مورد استفاده در ارتش، اظهار داشت: ادوات ارتش در معرض دید ملت قرار دارد و شما خبرنگاران هم بیش از سایرین این ادوات و تجهیزات را مشاهده کرده‌اید. مردم باید قضاوت کنند که آیا ادوات ارتش ادواتی فرسوده است یا اینکه توانایی مقابله با هر دشمنی را دارد.
وی افزود: ما از دشمنان دعوت نمی‌کنیم، ولی اگر آن‌ها می‌خواهند متوجه به روز بودن یا به روز نبودن تجهیزات ما شوند، می‌توانند امتحان کنند؛ به نظرم می‌رسد چندین مرتبه هم امتحان کرده‌اند و ضربه‌اش را هم خورده‌اند.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: البته ما هیچ‌وقت سرمایه‌ای را که داریم دور نمی‌ریزیم؛ چرا که این سرمایه‌ها، سرمایه‌های ملت هستند و ما اگر بتوانیم تا آخرین گلوله از یک تانک استفاده کنیم که توانایی مبارزه در میدان دارد، این کار را انجام می‌دهیم.
سرلشکر موسوی گفت: ما برای یک ریال پول ملت هم ارزش قائل هستیم و از آن کشور‌ها نیستیم که پول ملت را بگیریم و دور بریزیم. برخی کشور‌ها صد‌ها میلیارد دلار پول ملت‌شان را صرف تجهیزاتی می‌کنند، اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند؛ میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند تا از آسمان کشورشان حفاظت کنند، اما می‌بینند که از همان آسمان همه چیز عبور می‌کند.
وی با بیان اینکه ما از تجهیزات‌مان نهایت استفاده را می‌کنیم و هر کدام را که بتوانیم، بهینه می‌کنیم و ارتقا می‌دهیم، گفت: اگر روزی قرار باشد سازندگان اولیه بخشی از تجهیزات ارتش که از قبل از انقلاب مانده است، امروز این تجهیزات را ببینند، حتما تعجب خواهند کرد.
وی افزود: به‌روزرسانی، ارتقا، نگهداری صحیح و استفاده حداکثری، راهبرد ارتش در قبال آن دسته از تجهیزات ارتش است که از زمان قبل از انقلاب باقی مانده است.

ملت ایران از هر معرکه‌ای سربلند بیرون می‌آیند
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مشترک تحلیف و اعطای سردوشی به دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های آجا که در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: از تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که شما، فرماندهان، استادان و مربیان در جهت آموزش و تعالی معنویت و بصیرت انجام دادید و تاثیر به‌سزایی در آموزش معنوی و نظامی شما داشتید، تشکر می‌کنم و دیدن چهره‌های مصمم، قوی و آماده شما عزیزان برای ما جای شکر و سپاس دارد.
وی در ادامه گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی جهان بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و این دو ابرقدرت برای سایر کشور‌ها تصمیم‌گیرنده بودند؛ ایران پیش از انقلاب نیز از این قاعده مستثنی نبود.
فرمانده کل ارتش افزود: پیروزی انقلاب اسلامی که با تکیه بر آموزه‌های دینی به ثمر رسید و با پشتیبانی مردم پرچم‌دار مبارزه با نظام سلطه شد، سبب ناامیدی دشمنان قسم‌خورده شد.
سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام و مردم، ندای استقلال سر داد و به مبارزه با استکبار جهانی پرداخت و در این مسیر به راه خود ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه به سردمداری آمریکا هر کاری را علیه ملت و انقلاب ما انجام دادند، اما نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومند 40 ساله‌ای تبدیل شده است که هیچ طوفانی قادر به آسیب رساندن به آن نیست.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ملت ما در کوره حوادث آنچنان آب‌دیده شده است که از هر معرکه‌ای سربلند بیرون می‌آیند.
وی گفت: اگر دیروز دشمن اماکن و مراکز حیاتی و حساس ما را مورد هدف بمب و موشک‌هایش قرار می‌داد، امروز امید و انگیزه جوانان ما آماج فشار‌های رسانه‌ای دشمنان است.
سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، اگر کاری کند یا رفتاری داشته باشد که به امید و انگیزه مردم لطمه بزند، دانسته یا ندانسته به نفع دشمن کار کرده است.

آغاز مراسم تحلیف و اعطای سردوشی
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آیین اختتامیه پنجمین مراسم مشترک تحلیف و اعطای سردوشی به دانش پژوهان آموزشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر موسوی در مرکز آموزش جوادالائمه (ع) نزاجا آغاز شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی و امیر سرتیپ خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس