بازار گل شهید محلاتی تهران


بازار گل شهید محلاتی تهران که از بزرگ‌ترین‌های بازار گل در پایتخت است، بیشتر به‌صورت عمده فروشی فعال است اما تک‌فروشی هم دارد. در این مکان علاوه بر گل و گیاه، خاک، بذر، درخت، کود، درختچه، انواع لوازم باغبانی و گلدان، گل‌های شاخه بریده و انواع کاکتوس و ساکولنت‌ها نیز به فروش می‌رسد. قدم زدن […] نوشته بازار گل شهید محلاتی تهران اولین بار در جامع...

بازار گل شهید محلاتی تهران که از بزرگ‌ترین‌های بازار گل در پایتخت است، بیشتر به‌صورت عمده فروشی فعال است اما تک‌فروشی هم دارد. در این مکان علاوه بر گل و گیاه، خاک، بذر، درخت، کود، درختچه، انواع لوازم باغبانی و گلدان، گل‌های شاخه بریده و انواع کاکتوس و ساکولنت‌ها نیز به فروش می‌رسد. قدم زدن میان کوچه‌هایی که پر از عطر گل است، برای عاشقان گل و گیاه و حتی افراد معمولی لذت‌بخش و جذاب است. تنوع گل و گیاه آپارتمانی در این بازار آن‌قدر بالاست که هر سلیقه‌ای را مجاب به خرید گلدان یا دسته گل می‌کند. در بازار گل و گیاه شهید محلاتی تهران، نزدیک به ۵۰۰ غرفه و چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم درآمدزایی دارند. گل‌های باغچه‌ای بیش از گل‌های آپارتمانی در آن مشتری دارند.

بازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهران

مزیت و جذابیت مرکز گل و گیاه محلاتی شهر تهران، ارائه گل و گیاه با بهترین کیفیت و قیمتی بی‌نظیر در سراسر کشور است. البته برخی از افرادی که به این بازار رفته‌اند معتقدند که قیمت‌ها در وسط هفته با قیمت محصولات در آخر هفته متفاوت است. همچنین، با اینکه ساعت کاری این مجموعه از ۴:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح اعلام شده است، در روزهای پایانی هفته که شمار بازدیدکننده‌ها زیاد است، ممکن است برخی از غرفه‌ها تا نیمه‌های روز و حتی حوالی ساعت ۱۴ یا ۱۵ هم باز و آماده خدمت‌رسانی باشند. در بازار گل شهید محلاتی علاوه بر گیاهان، انواع ظرف سفالی، تنگ شیشه‌ای، گلدان و وسایل تزیینی عروسی و عقد نیز عرضه می‌شود.

بازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهران

نحوه دسترسی

خطوط مترو

از طریق ایستگاه متروی نبرد که یکی از ایستگاهای خط چهار مترو تهران است. این ایستگاه در خیابان پیروزی و نزدیک چهارراه کوکاکولا قرار دارد و سپس با تاکسی می توانید خود را به باغ گل محلاتی برسانید.

خطوط ویژه تاکسی

با هر یک از خط‌های تاکسی زیر می‌توانید به محل بازار گل تهران بروید:

– ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در محل چهارراه مصطفی خمینی (سیروس)
– ابتدای بزرگراه شهیدمحلاتی در میدان امام خمینی
– ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در میدان هفت تیر

خطوط اتوبوس

پارک‌ سوار اتوبوسرانی شهید محلاتی در حاشیه این بزرگراه قرار گرفته که به مقصد میدان هفت‌تیر، میدان راه‌آهن مسیر اتوبوس دارند. همچنین خط اتوبوسرانی بلوار ابوذر-بهارستان، بلوارابوذر-سعدی (بازار) از طول اتوبان شهید محلاتی حرکت می‌کنند.
اتومبیل شخصی

با توجه به اینکه بازار گل شهید محلاتی در حاشیه اتوبان شهید محلاتی در تهران قرار گرفته است شما می‌توانید به‌راحتی با اتومبیل شخصی یا تاکسی تلفنی از طریق اتوبان شهید محلاتی به این باغ گل خوب تهران برسید.

ساعات کاری بازار گل تهران
– شنبه تا جمعه: ۴:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح
– نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس
– ایستگاه اتوبوس زمزم در فاصله ۳۸۱ متری
– نزدیکترین ایستگاه مترو
– ایستگاه مترو میدان بسیج در فاصله ۱/۶ کیلومتری

بازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهرانبازار گل شهید محلاتی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس