بازار گل شهید فکوری تهران


بازار گل شهید فکوری در غرب تهران از جمله باغ‌های گلی است که در آنجا می‌توان به هر دو صورت عمده و جزئی گل تهیه کرد. از دیگر اقلامی که در این بازار عرضه می‌شود میتوان به درخت‌ها و نهال‌های میوه، گیاهان زینتی، کاکتوس‌ها، گیاهان بیرونی، انواع بذرهای سبزیجات، خوراکی و گل‌های آپارتمانی و بسیاری […] نوشته بازار گل شهید فکوری تهران اولین بار در جامع ترین...

بازار گل شهید فکوری در غرب تهران از جمله باغ‌های گلی است که در آنجا می‌توان به هر دو صورت عمده و جزئی گل تهیه کرد. از دیگر اقلامی که در این بازار عرضه می‌شود میتوان به درخت‌ها و نهال‌های میوه، گیاهان زینتی، کاکتوس‌ها، گیاهان بیرونی، انواع بذرهای سبزیجات، خوراکی و گل‌های آپارتمانی و بسیاری از گیاهان موجود در بازار و مرسوم در ایران اشاره کرد. گلدان های تزئینی، لوازم گل کاری و باغبانی و بسیاری از کالاهای مرتبط با گل و گیاه نیز از دیگر محصولاتی هستند که در بازار گل شهید فکوری عرضه می‌شوند.

بازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهران

این بازار گل متاسفانه حتی در بین اهالی غرب تهران نیز آن‌طور که باید شناخته نشده است. بازار گل فکوری پر از گل‌های شاخه‌ای مانند رز، داوودی، ژربرا، مریم و … است. علاوه‌بر گل‌های شاخه‌ای و تزیینی اما انواع درختچه و نهال، کاکتوس، گل‌های آپارتمانی و مخصوص باغچه، بذر گل و سبزیجات خوراکی، گیاهان زینتی، گلدان، لوازم گل‌آرایی، تجهیزات گل‌کاری و باغبانی و … نیز دارد.

قیمت محصولات این مجموعه معقول و مناسب است و کیفیت‌شان هم بالاست. به همین دلیل افرادی که یک‌بار از این بازار گل خرید می‌کنند، باز هم به اینجا می‌آیند. بازار گل فکوری بعد از میدان آزادی و ابتدای جاده مخصوص کرج قرار گرفته و دسترسی‌اش آسان است. درضمن پارکینگ اختصاصی هم دارد. ساعت کار بازار نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۸ شب است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این بازار گل دیدن کنید.

آدرس بازار گل شهید فکوری: ابتدای جاده مخصوص کرج بعد از میدان آزادی

بازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهرانبازار گل شهید فکوری تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان