بازیگر نقش ملیساندرا علاقه‌مند به حضور در دنباله سریال Game of Thrones است


بازیگر نقش ملیساندرا علاقه‌مند به حضور در دنباله سریال Game of Thrones است

به این خاطر که دنباله سریال Game of Thrones در واقع یک پیش در آمد برای آن محسوب می‌شود و قرار است ما را به 300 سال قبل از داستان مجموعه اصلی ببرد، تنها ملیساندرا می‌تواند در آن حضور داشته باشد و کاریس فن هاوتن، بازیگر این نقش از وقوع چنین اتفاقی استقبال کرده است. شبکه کانادایی... نوشته بازیگر نقش ملیساندرا علاقه‌مند به حضور در دنباله سریال Game...

به این خاطر که دنباله سریال Game of Thrones در واقع یک پیش در آمد برای آن محسوب می‌شود و قرار است ما را به 300 سال قبل از داستان مجموعه اصلی ببرد، تنها ملیساندرا می‌تواند در آن حضور داشته باشد و کاریس فن هاوتن، بازیگر این نقش از وقوع چنین اتفاقی استقبال کرده است.

شبکه کانادایی HBO قصد دارد برای بازی تاج و تخت یک پیش درآمد تحت نام House of the Dragon تولید کند که احتمالا در سال 2021 از این شبکه پخش خواهد شد. در سریال خاندان اژدهایان شاهد داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) خواهیم بود که جنگ داخلی خاندان تارگرین محسوب می‌شود و برای دوست‌داران گیم آو ترونز روایت بسیار جالبی است. حال پرسشی که وجود دارد این است که آیا از شخصیت‌های اصلی و محبوب Game of Thrones کسی در این سریال جدید حضور دارد؟

بازیگر نقش ملیساندرا علاقه‌مند به حضور در دنباله سریال Game of Thrones استبازیگر نقش ملیساندرا علاقه‌مند به حضور در دنباله سریال Game of Thrones است

فن هاوتن در هفت فصل از مجموعه بازی تاج و تخت نقش ملیساندرا (جادوگر سرخ یا بانوی قرمز) را برعهده داشت که به طور کلی شخصیت شوم و مرموزی به شمار می‌رفت. او چند صد سال سن داشت و در نتیجه می‌تواند در خاندان اژدهایان هم حضور داشته باشد. وقتی Entertainment Weekly از او پرسید یا باری دیگر در قالب بانوی قرمز با اچ‌بی‌او همکاری می‌کند یا خیر، فن هاوتن پاسخ داد:

خب، این به داستان سریال بستگی دارد. من علاقه‌مندم زوایای دیده نشده و جدیدی از شخصیت ملیساندرا در این سریال نمایش داده شود، وگرنه اگر قرار باشد همان جادوگر سرخ که در سریال اصلی حضور داشت را ببینیم خیلی جالب نیست؛ زیرا پرونده این شخصیت را به خوبی در بازی تاج و تخت بستیم.

یکی از دلایل اصلی معروف شدن این شخصیت پوشش قرمز او طی تمامی مدت زمان حضورش در سریال بود، کاریس فن هاوتن معتقد است این زوایای جدید از شخصیت ملیساندرا حتی می‌تواند شامل لباس و پوشش او نیز بشود و در سریال House of the Dragon پوشش او آبی باشد؛ زیرا ممکن است در آن دوره بر اساس علاقه و اعتقادات این شخصیت، آبی رنگ مناسب‌تری به نظر برسد.

قبل از این پیش درآمد، اچ‌بی‌او قصد داشت یک سریال فرعی دیگر پیرامون Game of Thrones با حضور نائومی واتس بسازد که نویسندگی آن بر عهده جین گلدمن بود ولی این پروژه بعد از تولید قسمت آزمایشی به طور کلی لغو شد. هنوز دلیل مشخصی برای این اتفاق اعلام نشده، اما طبیعتا پروسه طولانی و سخت تولید، محیط و هزینه مورد نیاز برای ساخت آن می‌بایست از دلایل اصلی این اتفاق باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403