90 درصد تعهد اشتغال گناباد محقق شد


90 درصد تعهد اشتغال گناباد محقق شد

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: از مجموع هزار و 64 نفر تعهد اشتغال این شهرستان طی سال جاری با پرداخت تسهیلات لازم 953 نفر تاکنون صاحب شغل شده اند و بدین ترتیب نزدیک به 90 درصد تعهد اشتغال این شهرستان طی سال جاری محقق شده است.

حامد قربانی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: ۴۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز در قالب ۵۰ طرح از ابتدای امسال تاکنون به متقاضیان پرداخت شد.

وی ادامه داد: از ابتدای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری طی سنوات گذشته تاکنون در مجموع ۱۷۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات از این محل در قالب ۱۵۶ طرح به متقاضیان گنابادی پرداخت شده است.

فرماندار گناباد با اشاره به عملکرد مطلوب گناباد در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون گفت: گناباد با ۹۰ درصد تحقق تعهد تسهیلات اشتغالزایی رتبه هشتم را بین شهرستانهای استان خراسان رضوی در این زمینه کسب کرد.

قربانی افزود: این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و تسهیلات روستایی و عشایری هم رتبه یازدهم استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

وی از مسوولان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست علاوه بر پرداخت تسهیلات به متقاضیان مربوطه در جهت صیانت از اشتغال موجود و ایجادی نیز اهتمام بورزند.

او ادامه داد: باید مردم را برای رونق اقتصادی از محل منابع شناور ترغیب به سرمایه گذاری در اجرای طرح‌هایی مانند احداث گلخانه متناسب با ظرفیت‌های شهرستان گناباد کرد.

شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا