دری نجف‌آبادی: ارتقاء باورهای دینی در رسانه ملی می‌تواند کشور را در مسیر آرامش قرار دهد


دری نجف‌آبادی: ارتقاء باورهای دینی در رسانه ملی می‌تواند کشور را در مسیر آرامش قرار دهد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به نقش صداوسیما در آگاهی‌بخشی عمومی، اظهار کرد: توجه به توسعه فرهنگی، ارتقاء باورهای دینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در رسانه ملی می‌تواند کشورمان را در شرایط سخت کنونی در مسیر آرامش قرار دهد.

به گزارش ایسنا، قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه یکشنبه (۲۴ آذرماه) در دیدار معاون امور استان‌های صداوسیما در اراک، به برخی تفرقه‌افکنی‌های معاندین و فریب‌خوردگان اشاره کرد و گفت: رهنمودهای به موقع و تاثیرگذار مقام معظم رهبری همواره در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده است.

علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای نیز در این دیدار با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، گفت: نقش ارزنده آیت‌الله دری نجف‌آبادی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از ایشان شخصیتی برجسته، انقلابی و مجاهد پدید آورده است.

دارابی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان زادگاه حضرت امام خمینی (ره) علیه جایگاه ویژه‌ای در ایران اسلامی دارد، افزود: توجه به فرهنگ بومی، معارف دینی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان‌ها و حمایت از بخش‌های صنعت و کشاورزی رویکرد مهم شبکه‌های استانی صداوسیما است.

وی از آمادگی سازمان صداوسیما برای حمایت از شبکه آفتاب در تولید آثار ماندگار برای معرفی مفاخر و مشاهیر استان مرکزی خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟