انهدام باند سرقت 30 میلیارد ریالی در مرند


انهدام باند سرقت 30 میلیارد ریالی در مرند

تبریز- ایرنا- فرمانده انتظامی مرند از از دستگیری 15 سارق خودرو و موتورسیکلت، وسایل خانه باغ‌ها و کابل برق و 8 مالخر در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: ارزش اموال سرقتی کشف شده از آنان 30 میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ کاظم دهقانی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقین حوزه شهرستان مرند و در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و وسایل خانه باغ در برخی از مناطق مرند، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بازجویی های صورت گرفته اعضای این باند به ۱۰۰ مورد سرقت اعتراف کرده اند که سرقت ۲۰ دستگاه خودرو از جمله آنها است و با اعترافات آنها ۸ مال خر نیز دستگیر شدند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ دهقانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها در سطح شهرستان مرند موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی یک سارق سابقه دار که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره می کرد، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مرند تشریح کرد: در بازجویی های به عمل آمده ، متهم به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ ها اعتراف کرد و با بازسازی صحنه های جرم تمامی سرقت ها مورد تایید قرار گرفته و در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز، از نگهداری وسایل با ارزش در اماکن و پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند ودر صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403