فردوسی‌پور رقیب صدا و سیما شد؟


فردوسی‌پور رقیب صدا و سیما شد؟

شب گذشته برنامه «کلاسیکو» با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در فضای مجازی به صورت گسترده پخش شد تا به نوعی بعد از مدت‌ها برنامه‌ای ویژه با تهیه کنندگی فردوسی پور را شاهد باشیم.

فردوسی‌پور رقیب صدا و سیما شد؟

به گزارش پارسینه؛ شب گذشته برنامه «کلاسیکو» با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور در فضای مجازی به صورت گسترده پخش شد تا به نوعی بعد از مدت‌ها برنامه‌ای ویژه با تهیه کنندگی فردوسی پور را شاهد باشیم.

ماجرا از این قرار است که «ویژه برنامه «کلاسیکو» با اجرای پژمان جمشیدی. با حضور علی دایی، وریا غفوری، امیر مهدی ژوله و ژاوی آلونسو.» کاری مشترک از سه برند فعال در صنعت «VOD» به نام‌های «فیلیمو»، «کافه بازار» و «نماوا». این سه برند در دنیای حرفه‌ای رقیب همدیگر هستند اما در اتفاقی مهم و بزرگ تصمیم به همکاری برای ساخت یک برنامه پرسر و صدا گرفته‌اند. چیزی که باعث شده این 3 برندِ رقیب به تصمیم «همکاری مشترک» برسند یک نام است: «عادل فردوسی پور». چهارشنبه شب همین هفته قرار است بازی رفت «ال‌کلاسیکو» بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود. این همان مسابقه ای است که قرار بود حدود دو ماه پیش برگزار شود اما به علت ناامنی‌های کاتالونیا به تعویق افتاد. این به تعویق افتادن فرصتی را ایجاد کرد تا فردوسی‌پور و همکارانش به فکر ساخت یک برنامه ویژه بیفتند. برنامه‌ای که با کمک این 3 برند و امکانات آنها برای پخش گسترده در فضای مجازی می‌تواند بازتاب گسترده ای داشته باشد. به نظر می‌رسد با رخ دادن این اتفاق اولین گام‌ها برای شکستن انحصار صدا و سیما برداشته شده است.

آیا واقعا صدا و سیما رقیب جدی پیدا کرد؟

در ظاهر با توجه به شهرت فردوسی پور و اینکه بیش از یک سال از غیبت او در تلویزیون می‌گذرد طبیعی بود که چنین برنامه ای از سوی مردم در فضای مجازی «وایرال» شود. اصولا برنامه عادل فردوسی پور با خود بیننده می آورد چرا که نوآوری و هیجان در برنامه های او مشهود است. در برنامه شب گذشته اما انتظارها آنطور که بود اصلا برآورده نشد.

به سبک همان برنامه های همیشگی و روتینی که باید، پیش رفت. سوالات تکراری از وریا غفوری و علی دایی درخصوص ال‌کلاسیکو و چندین سوال طنز دیگر از این دو چهره مشهور باعث شد تا برنامه به نوعی مفرح باشد تا تخصصی. ضمن اینکه مجری گری پژمان جمشیدی نیز طوری نبود که بیننده را راغب کند به دیدن ادامه برنامه.

همچنین استندآپ کمدی ژوله مشخص نبود چه ارتباطی به ویژه برنامه ال کلاسیکو داشت که با استندآبی تکراری روی استیج آمد. شاید حالا صدا و سیما خوشحال ترین ارگانی باشد که چنین برنامه ای ساخته شده و بعید بنظر می رسد در ویژه برنامه های بعدی مخاطب آنطور که دیشب استقبال کرد منتظر دانلود این برنامه در فضای مجازی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!