تکلیف منصوریان در ذوب‌آهن تا فردا مشخص می‌شود/ کربکندی: از نتایج راضی نیستیم


تکلیف منصوریان در ذوب‌آهن تا فردا مشخص می‌شود/ کربکندی: از نتایج راضی نیستیم

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن با اعلام اینکه قرار است هیئت مدیره باشگاه تا فردا (سه‌شنبه) درباره منصوریان تصمیم‌گیری کند، گفت: تیم با کسب تنها یک سوم امتیازات در 15 بازی لیگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن با اعلام اینکه قرار است هیئت مدیره باشگاه تا فردا (سه‌شنبه) درباره منصوریان تصمیم‌گیری کند، گفت: تیم با کسب تنها یک سوم امتیازات در ۱۵ بازی لیگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بعد از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های فصل جاری فوتبال ایران, به علیرضا منصوریان, پنج بازی (از هفته یازدهم تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر) مهلت داد تا با کسب 10 امتیاز انتظارات را برآورده و جایگاهش را روی نیمکت سبزپوشان اصفهانی حفظ کند. تیم منصوریان در این پنج بازی مقابل فولاد و نساجی به پیروزی, مقابل گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان به تساوی و برابر پرسپولیس تن به شکست داده تا آورده‌اش در این بازی‌ها فقط هشت امتیاز (دو امتیاز کمتر از حدنصاب مدنظر باشگاه) باشد.

با این اوصاف هنوز از هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصمیمی مبنی بر ادامه همکاری یا قطع همکاری با منصوریان گرفته نشده است.

ذوب‌آهن در مجموع 15 بازی 15 امتیاز کسب کرده و در رده دهم جدول قرار دارد.

رسول کربکندی, مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در این باره گفت: هیئت مدیره باشگاه بعد از پایان رقابت‌های نیم‌فصل هنوز تشکیل جلسه نداده و قرار است بررسی عملکرد تیم در پنج هفته گذشته طی امروز یا فردا در دستور کار قرار بگیرد و رسماً در این باره موضع‌گیری شود.

وی درباره اینکه منصوریان از 10 امتیاز مدنظر باشگاه در پنج بازی آخر هشت امتیاز کسب کرده است, عنوان کرد: مسئله مشخص این است که ما از نتیجه‌گیری کلی تیم تا نیم فصل رضایت نداریم و ذوب آهن با کسب تنها یک سوم امتیازات در 15 بازی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

2051

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...