لامپ رشد گیاه ارزان


لامپ رشد گیاه ارزان

شاید بسیاری بگویند خودمان لامپ رشد گیاه ارزان بسازیم ولی باید گفت روش ساخت لامپ فتوسنتز نیازمند علم و تجربه کشاورزی و الکترونیک می باشد.

ساخت ال ای دی فول اسپکتروم (لامپ رشد گیاه) آسان نیست و باید متحمل هزینه های هنگفتی شوید این در صورتی است که اگر ازیک شرکت لامپ خود را تهیه نمایید، علاوه بر پرداخت هزینه ی کاملا منطقی از خد مات و ضمانت نیز بهره خواهید برد. فروش لامپ برای رشد گیاه در جهان قدمتی چند ساله دارد ولی در ایران بسیار جدید می باشد، همین مساله است که موجب می شود متقاضیان لامپ رشد گیاه در ایران حساسیت های خودشان را داشته باشد.

البته متاسفانه تا حدی باید به دوستان حق داد زیرا بسیاری از فروشگاه ها و مغازه هایی که در زمینه ی فروش لوستر و روشنایی فعالیت دارند و هیچگونه اطلاعات و علمی در زمینه ی علم لامپ رشد گیاه ندارند و فقط با گذاردن فیلتر رنگی رو ی یک ال ای دی معمولی آن را به اسم محصول گرولایت (لامپ رشد گیاه ارزان) می فروشند.

با افتخار اعلام می‌کنیم شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت اولین و معتبرترین شرکت ثبت ‌شده، رسمی در ایران است که منحصراً متخصص تولید لامپ رشد گیاه ارزان است.

ضمانت یک ساله بی قید و شرط و پنج سال خدمات رایگان پس از فروش واقعی! تاکید می کنم ضمانت و گارانتی واقعی، گواه کیفیت محصولات شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) می باشد.

لامپ رشد گیاه ارزان

فرایند رشد و نمو گیاه به مجموعه ای از فرآیند های درونی گیاه اطلاق می شود که در نهایت منجر به تبدیل یک بذر به یک گیاه کامل میشود که این فرآیند ها شامل تغییر در بیان ژن ها و در نهایت تغییر در غلظت فیتوهورمونها در بافت گیاهی میشود. تغییرات در سطح ژنی و غلظت هورمونی منجر به تمایز سلول ها وتشکیل اندام های گیاهی میشود. عوامل محیطی متعددی روی رشد و نمو گیاهان اثر گذار هستند در بین عوامل محیطی نور، آب و غلظت دی اکسید کربن نقش اصلی و بسزایی در این فرآیند دارند. نور به عنوان مهمترین عامل محیطی منبعی از انرژی بیولوژیکی را برای گیاه فراهم میکند که رشد رویشی و گلدهی گیاهان بطور مستقیم تحت تأثیر نور قرار میگیرند.

در شرایط طبیعی نور خورشید تنها منبع تأمین نور برای گیاهان است که طیف وسیعی از طول موجها را با شدت بالا بطور طبیعی در اختیار گیاهان قرار می دهد، اما میزان شدت و دوره تابش نور خورشید در مناطق مختلف (موقعیت های جغرافیای مختلف) و فصل های مختلف متفاوت است بنابراین ساخت ال ای دی فول اسپکتروم و استفاده از آن به منظور تأمین شدت نور و تغییر در کیفیت ضروری است.

توجه داشته باشید خرید لامپ رشد گیاه ارزان تنها مقیاس شما نباید باشد، فاکتور های بسیار مهمی مثل اصل بودن و ارائه توان واقعی و کیفیت ... نیز وجود دارد که باید بر قیمت الویت داشته باشد.

راحت ترین و با اطمینان ترین خرید در صورتی است که هم از لحاظ قیمت خیالتان راحت باشد و هم از لحاظ کیفیت و اصل بودن جنس! در این زمینه شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با سابقه ی بیش از پنج سال را به شما معرفی می نماییم.

ساخت ال ای دی فول اسپکتروم نیاز به مهارت و دانشی دارد که متخصصین شرکت پرتو رشد نوین آن را دارا بوده. در واقع شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با شماره ثبت 490487 از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولید لامپ رشد گیاه ارزان آغاز کرده اند.

ال ای دی نواری رشد گیاه

ایران گرولایت با به فروش رساندن وال واشر رشد گیاه ( لامپ کم مصرف برای رشد گیاه ) یا همان ال ای دی نواری رشد گیاه توانسته هزینه های جانبی مشتریان را به حداقل برساند. سری خطی که نام تجاری آن در بازا، الکترونیک وال واشر رشد گیاه می باشد یکی از کاربردی ترین و رایج ترین فریم های مخصوص رشد گیاهان است که بسیار مناسب گیاهان و صیفیجات و سبزیجاتی است که در فضاهای خانگی، صنعتی و گلخانه های بزرگ به صورت طبقه بندی شده پرورش می یابند.

لامپ رشد گیاه ارزان

ال ای دی نواری رشد گیاه یا همان ریسه رشد گیاه در عرض های کم و در طول از 25 سانتیمتر تا 100 سانتیمترقابل سفارش می باشند. سری خطی در 2 مدل ترکیب رشدی و فول اسپکتروم قابل سفارش می باشد، ال ای دی های استفاده شده در این محصول 45 میل با توان 1 تا 3 وات بوده و از برندهایاپیلید، اپی استار، و بریجیلوکس آمریکا تولید می شود. پیشنهاد ما برای گلدان های خانگی که چیدمان آن ها در کنار هم بصورت طولی می باشد استفاده از این محصول است.

چهار سری اصلی محصولات ایران گرولایت شامل:

سری وال واشر مخصوص رشد گیاه

سری پروژکتور فول اسپکتروم مخصوص رشد گیاه

سری لامپ سر پیچ ‌دار مخصوص رشد گیاه

سری مولتی چیپ مخصوص رشد گیاه

هر کدام از این دسته‌ بندی‌ها شامل چندین مدل لامپ با توان‌های متفاوت برای مصارف گوناگون هست تمامی محصولات ایران گرولایت دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط و پنج سال خدمات رایگان هست.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه انتخاب نور مناسب برای گیاهان تان، نحوه‌ی آبیاری و پرورش از مرحله بذر و نحوه‌ی استفاده کودها و … می‌توانند به وب‌ سایت این مجموعه مراجعه و یا با با کارشناسان ایران گرولایت با شماره ۰۲۱۸۸۶۹۸۱۷۰ تماس بگیرند.

کد خبر 1331793

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)