برگزاری نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت


برگزاری نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت

نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت همزمان با روز پژوهش با حضور وزیر نفت در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در تشریح این رویداد نوآوری، گفت: این رویداد به عنوان عامل انگیزشی جهت تشکیل تیم‌های جوان و استارت‌آپی و با هدف ایجاد فرصت مناسب برای ورود نخبگان کشور به عرصه‌های کسب و کار فناورانه در زیست بوم نوآوری تعریف شده است.
مهدی احمدخان‌بیگی گفت: در بخشی از این رویداد نمایشگاه عرضه فناوری با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ و مسئولان صنعت نفت کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه حدود ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ کوچک و نوپا در این نمایشگاه استقرار یافته اند، گفت: با هدف حمایت از شرکت‌های استارت‌آپ و نوپا، غرفه‌ها بدون دریافت هزینه به این مجموعه‌ها اختصاص یافته است.
مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت افزود: در این بخش، شرکت‌های تابعه وزارت نفت برای نخستین بار در قالب ارائه مشخصات تجهیز، قطعه و یا ماده شیمیایی موردنیاز همراه با حضور نفرات کلیدی و متخصص بخش عملیات مرتبط با آن تجهیز، نیاز‌های خود را به جامعه هدف (عرضه‌کنندگان فناوری و گروه‌های تحقیقاتی) ارائه و ضمن برگزاری جلسات رودررو در صورت احراز توانمندی هر یک از عرضه‌کنندگان فناوری نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه یا قرارداد اقدام می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...